هتل های لوکس اصفهان

با ۱۳ تا از بهترین هتل های لوکس اصفهان آشنا شوید

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

اصفهان، یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران است که در مرکز کشور واقع شده و به دلیل زیبایی‌های طبیعی، معماری تاریخی، و فرهنگ متنوع، جذابیت خاصی دارد. این شهر با گنجینه‌های تاریخی گسترده‌اش از جمله مساجد، عمارت‌های قدیمی، و بازارهای سنتی، یک مقصد گردشگری محبوب به حساب می‌آید.به همین منظور در این مقاله از مجله سفر گردشرو تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین هتل های لوکس اصفهان را تهیه و مورد معرفی قرار دهیم . پس اگر برنامه سفر به نصف جهان و بازدید از مکان های دیدنی اصفهان را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین فصل برای سفر به اصفهان بهار است. در این فصل، آب و هوای معتدل و گل‌ها و گیاهان در سراسر شهر طراوت و زیبایی را به همراه دارند. اما همچنین زمستان نیز با برف‌های زیبا، امکان تجربه چشم‌اندازهای دیدنی اصفهان را فراهم می‌کند به دلیل وجود جاده‌های با کیفیت و راه‌آهن، سفر به اصفهان به سهولت امکان‌پذیر است. همچنین، فرودگاه اصفهان نیز خدمات پروازی را به مسافران ارائه می‌دهد، که این امکان را به آن‌ها می‌دهد که  راحت و سریع  به اصفهان سفر کنند

هتل های ۵ ستاره اصفهان

در اصفهان، هتل‌های ۵ ستاره نیز وجود دارند که امکانات بسیار با کیفیت و خدمات لوکسی ارائه می‌دهند. برخی از این هتل‌ها عبارتند از:

هتل عباسی

هتل عباسی به شکوه و لوکس بودنش شناخته می‌شود. این هتل یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌ها در اصفهان است. امکانات و خدمات با کیفیت این هتل، اجرای معماری زیبا و سنتی، همه باعث جلب توجه و تحسین مهمانان می‌شود. با محیطی باشکوه و امکانات لوکس، هتل عباسی یک مقصد محبوب برای اقامت در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

هتل عباسی از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند است که شامل دو سالن رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۵۱ خودرو، پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۳۷ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق طرف هتل، صندوق امانات، کتابخانه، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، مرکز خرید، رستوران‌بام و تاکسی سرویس می‌شود. مهمترین مزیت ان دسترسی به آن آسان است به مکان‌های گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، ۳۳ پل و بنای منارجنبان دسترسی آسانی دارد.

  • ادرس : اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ

هتل های لوکس اصفهان

هتل کوثر

هتل کوثر اصفهان یکی از هتل‌های معروف در شهر اصفهان است. این هتل با موقعیت مرکزی خود و امکانات رفاهی که ارائه می‌دهد، مورد توجه مسافران قرار گرفته است. هتل کوثر از طراحی زیبا و امکانات مدرن برخوردار است تا اقامت شما را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کند. هتل کوثر پارسیان با هفت طبقه و ۲۲۵ اتاق، انواع اقامتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای رزرو اتاق، شما می‌توانید انتخاب‌های مختلفی داشته باشید، از جمله اتاق ۲ تخته برای یک نفر، اتاق ۲ تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دونفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه.

این هتل از امکانات ویژه‌ای برخوردار است که به شماره می‌آید. به عنوان مثال، رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی.

  • ادرس : اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی‌و‌سه پل

هتل های لوکس اصفهان

هتل عطار 

 اقامت در این هتل  هر مهمانی را به وجد خواهد آورد. این هتل با  ۱۰ سوئیت دونفره و چهار سوئیت چهارنفره را با تجهیزات و امکانات کامل ارائه می‌دهد. هتل عطار اصفهان با ارائه امکانات رفاهی بی‌نظیر، تجهیزات مدرن و خدمات برجسته، تلاش نموده تا اقامت شما را به یک تجربه لذت‌بخش و لاکچری تبدیل کند. این امکانات عبارتند از استخر و جکوزی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی، حمام سنتی، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان.

  • ادرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹

هتل های لوکس اصفهان

هتل های ۴ ستاره اصفهان

هتل پیروزی

مزایای برجسته‌ی این هتل چهار ستاره شامل دسترسی آسان به آثار تاریخی اصفهان است، از جمله باغ و عمارت چهلستون، موزه هنرهای معاصر، باغ و عمارت هشت بهشت، موزه هنرهای تزیینی، بازار هنر اصفهان، مسجد و مدرسه چهارباغ. این امکانات نزدیکی به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر، اقامت را برای مسافران این هتل به یک تجربه فراموش‌ناپذیر تبدیل می‌کند.

هتل پیروزی از امکانات ویژه زیر برخوردار است:

  • رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر
  • پارکینگ با ظرفیت ۳۵ خودرو، به‌صورت رایگان
  • اینترنت نامحدود رایگان در لابی
  • ترانسفر رایگان فرودگاهی
  • صندوق امانات
  • آژانس مسافرتی
  • گشت نیمروزی

این امکانات باعث ارائه خدمات راحت و لاکچری به مهمانان هتل می‌شوند و تجربه اقامت آنها را بهبود می‌بخشند.

  • ادرس : اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو مزایای ویژه‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به نزدیکی به نقاط توریستی و تاریخی شهر اصفهان ازجمله پل خواجو، کاخ‌های سنتی، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان اشاره کرد. این هتل ۴ طبقه ۱۰۶ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق ۲ تخته تویین، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق ۳ تخته و سوئیت بزرگ ۴ نفره اقدام کنید.

هتل عالی قاپو با موقعیت خاصی در شهر اصفهان واقع شده است و از مزایای ویژه‌ای برخوردار است که مسافران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این هتل ۴ طبقه دارای ۱۰۶ اتاق است که انواع مختلفی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها برای راحتی مهمانان فراهم کرده است.

مزایای اصلی هتل عالی قاپو عبارتند از:

۱. موقعیت استراتژیک: هتل در نزدیکی به نقاط توریستی و تاریخی اصفهان قرار دارد، از جمله پل خواجو، کاخ‌های سنتی، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان. این امکان به مسافران می‌دهد که به راحتی به مکان‌های دیدنی معروف دسترسی پیدا کنند.

۲. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها: با داشتن انواع اتاق‌ها از جمله اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سوئیت کوچک دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت بزرگ چهار نفره، هتل به انتخابات مختلفی برای مهمانان خود امکان می‌دهد.

هتل عالی قاپو به مهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ا. استخر: مهمانان هتل عالی قاپو می‌توانند از استفاده از ستخر هتل بهره‌مند شوند و لحظاتی شاد و آرام را در این مکان لذت ببرند.

۲. صرافی: هتل دارای صرافی است تا مهمانان به راحتی اقدام به تبدیل ارزهای خود به واحد پول محلی کنند.

۳. سونا و جکوزی: این امکانات برای آرامش و راحتی مهمانان در دسترس قرار گرفته‌اند.

۴. تاکسی سرویس: خدمات تاکسی سرویس برای انتقال مهمانان به نقاط مختلف شهر یا اماکن دیدنی فراهم شده است.

۵. کافی‌نت: مهمانان می‌توانند در فضایی راحت از خدمات اینترنت و کافی‌نت هتل استفاده کنند.

۶. خدمات تهیه بلیط: هتل امکانات لازم برای کمک به مهمانان در تهیه بلیط‌های مختلف را فراهم کرده است.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

هتل قصر منشی اصفهان

زمان ساخت این هتل به قرن ۱۸ میلادی برمیگرددستوران هتل قصر منشی اصفهان با غذاهای سنتی و اصیل باکیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از شما است. این هتل نزدیک به مکان‌هایی چون زاینده رود، بازار اصفهان و میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد.

آدرس هتل قصر منشی اصفهان: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی

هتل عتیق اصفهان

اتاق شاه نشین، سرداب، مطبخ، اتاق‌های داخلی و خارجی، پنجره‌های رنگی و کنده کاری شده و… همه این جذابیت‌ها باعث شده که این هتل سنتی در اصفهان به یک هتل جذاب تیدیل شوددر اتاق‌های هتل عتیق اصفهان، سیستم تهویه مطبوع، حمام، بالکن، یخچال و تلویزیون وجود دارد. کف اتاق‌ها با پارکت و مبلمان زیبا، همچنین پرده‌های خوش نقش و نگار تزئین شده‌اند. رستوران هتل همراه با موسیقی زنده خدماتی را ارائه می‌دهد.

 این هتل دارای ۲ طبقه و ۳۰ اتاق است

  • آدرس هتل عتیق اصفهان: خیابان چهار باغ پائین، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷

هتل آسمان

 امکانات ان  با آخرین استانداردهای روز اروپا  منطبق هست و یکی از ویژگی‌های برجسته آن وجود رستوران گردان است. این هتل به عنوان تنها مجموعه اقامتی با این ویژگی به حساب می‌آید. یکی از امتیازات اصلی این هتل، دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری اصفهان و همچنین بناهای تاریخی مهم این شهر است. هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر با تعرفه هتل، خدمات تاکسی سرویس، امکانات کافی‌نت، خدمات ویژه برای معلولان، پذیرش ۲۴ ساعته.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل های ۳ ستاره اصفهان

هتل زهره:

این هتل دارای ۱۰ طبقه و ۵۱ اتاق است. شما می‌توانید برای رزرو اتاق از گزینه‌های متنوعی استفاده کنید، از جمله اتاق یک تخته، اتاق ، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته VIP، اتاق عروس و داماد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته VIP، سوئیت رویال سه نفره، و اتاق سه تخته (با پکیج شب رایگان) انتخاب کنید.

  • آدرس : اصفهان، خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری

هتل شیخ بهایی

از مزایای برجسته هتل شیخ بهایی، واقع در اصفهان، نزدیکی به مکان‌های تاریخی و مهم شهر است. این مکان‌ها شامل میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، پل خواجو، مسجد امام و سی‌وسه پل می‌باشند. هتل دارای ۷ طبقه و ۵۲ اتاق است. هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، و خدمات تاکسی سرویس به میهمانان ارائه می‌شود.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، انتهای کوجه شماره ۲۳

هتل اسپادانا

یکی از مزایای بارز این هتل، نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی اصفهان است که شامل سی‌وسه پل، باغ هشت بهشت، بازار مسگرها، کاخ چهل ستون و کلیسای وانک می‌شود. این هتل دو طبقه و ۳۲ اتاق دارد. شما می‌توانید برای رزرو اتاق از گزینه‌های متنوعی استفاده کنید، از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، و اتاق ۴ نفره سه تخته با یک سرویس اضافه.

رستوران این هتل دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر می‌باشد، همچنین پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو و اینترنت نامحدود رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار دارد.

  • آدرس : اصفهان، بلوار آیینه خانه، حدفاصل سی‌وسه پل و پل فردوسی

هتل باران

هتل باران در اصفهان یکی از مکان‌های خوب برای اقامت است. این هتل با امکانات و خدمات متنوع خود، محلی مناسب برای گردشگران و مسافران می‌باشد.

  • آدرس : اصفهان، خیابان امام‌خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن

هتل پارت

این هتل دارای ۸ طبقه و ۴۳ اتاق است. شما می‌توانید برای رزرو اتاق از گزینه‌های متنوعی استفاده کنید، از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته.

  • آدرس : اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، روبه‌روی بانک سینا، کوچه ۱۷
Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید