برج برفی مشهد

برج برفی مشهد ( پارک برفی ) | مجموعه‌ای هیجان‌ انگیز در مشهد

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

آیا تا‌به‌حال در یک روز گرم تابستانی، هوس برف بازی کرده‌اید؟ اگر شما هم عاشق برف هستید و ممکن است در هر‌ فصلی از سال هوس زمستان کنید، ما به‌ شما برج برفی مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. برج برفی مشهد که با نام پارک برفی نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای هیجان‌ انگیز در مشهد است که در تمام فصول سال با برف مصنوعی پوشیده شده و حتی در گرم‌ ترین روز‌های سال نیز زمستانی و سفید‌پوش خواهد بود. در برج برفی مشهد، می‌توانید تجربه‌های شگفت‌انگیزی مثل تیوپ‌سواری و اتاق فرار را داشته باشید و در پردیس سینمایی و فودکورت آن ساعاتی خوش را سپری کنید.در ادامه با مجله سفر گردشرو همراه باشید تا با یکی دیگر از جاهای تفریحی مشهد بیشتر آشنا شوید

برج برفی مشهد

برج برفی مشهد کجاست؟

مجموعه‌ی برج برفی به‌عنوان یک مرکز تجاری و تفریحی در مشهد فعالیت دارد که در بلوار جانباز و بین جانباز ۱ و ۳ قرار گرفته است. برای رفتن به این مجموعه تفریحی می‌توانید با استفاده از خودرو شخصی یا وسیله نقلیه‌ عمومی خود را به آنجا برسانید. اگر خودرو‌ی شخصی در‌ اختیار ندارید و قصد دارید از‌ مترو استفاده کنید، می‌توانید در ایستگاه خیام یا آزادی پیاده شوید و برای مابقی مسیر، حدود ۵ دقیقه از‌ تاکسی استفاده کنید. چنانچه قصد استفاده از اتوبوس برای رفتن به برج برفی را دارید، ایستگاه اتوبوس شوریده در بلوار فردوسی و ایستگاه اتوبوس میدان جانباز، می‌تواند شما را به‌ راحتی به‌ مقصد برساند. در نزدیکی برج برفی مشهد، مکان‌های دیدنی و پرطرفداری وجود دارد که عبارتند از: مرکز خرید معروف پروما، استادیوم امام رضا( ع)، پیتزا کندز، فروشگاه هایپرمی، آقای فرش، مرکز خرید پاژ و نمایندگی اسکچرز. همچنین بیمارستان شهدای شوریده نیز در نزدیکی این مکان واقع شده است. ساعت کاری مرکز تفریحی برج برفی از ساعت ۸ الی ۱۰ شب بوده و در تمامی روزهای هفته این مجموعه‌‌ بی‌نظیر، پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۱ و ۳
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۴ – ۰۹۱۵۲۶۰۸۶۹۴
  • قیمت بلیط : برای اطلاع از قیمت بلیط این مجموعه با شماره های بالا تماس حاصل نمایید
  • صفحه اینستاگرام: borjebarfi

امکانات تفریحی برج برفی مشهد

برخلاف تصور عموم، پارک برفی مشهد فقط دارای تفریحات برفی نیست و انواع امکانات تفریحی و رفاهی مانند بیلیارد، سینما، واقعیت مجازی، بازی بردگیم و کافی‌شاپ‌ در آن فراهم شده است تا ساعات هیجان‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.


پیشنهاد خواندن مقاله بیشتر : لیست بهترین شهربازی های مشهد


سرزمین برفی

اولین شهربازی برفی مصنوعی که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد، سرزمین برفی نام دارد. شما در سرزمین برفی با‌ لباس مخصوص، می‌توانید ساعت‌ها روی برف‌ها سر بخورید و آدرنالین بدنتان را بالا ببرید. اسکیت‌سواری، تیوپ‌سواری و قلعه برفی از‌تفریحات پرطرفدار سرزمین برفی هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌‌ها را امتحان کنید. سرزمین برفی پذیرای همه سنین اعم از کودکان و نوجوانان بوده تا آن‌ها بتوانند لحظات شادی را در کنار دیگر اعضای خانواده بگذرانند. جالب است بدانید که در سرزمین برفی یک اپراتور به شما و فرزندانتان اختصاص داده می‌شود تا بتوانید به‌ خوبی از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوید. سرسره برفی این مجموعه می‌تواند برای شما بسیار خاطره‌انگیز باشد و حس حضور در سرزمین‌های یخی کارتون‌های تلویزیونی را برای شما تداعی کند. یکی ‌دیگر از‌تفریحات جذاب سرزمین برفی، دنیای مجازی آن است، به‌طوری‌که شما با استفاده از یک عینک مخصوص می‌توانید دنیایی مجازی را در این مجموعه‌‌ی رویایی مشاهده کنید. امکان برگزاری مهمانی‌ها و جشن تولد‌های شما در سرزمین برفی وجود دارد و تجربه‌ی یک دورهمی متفاوت و جذاب را برای شما، دوستان‌ و اطرافیانتان رقم می‌زند. راستی یادتان باشد، در این هوای سرد به هیچ عنوان لذت نوشیدن نوشیدنی‌های گرم کافی‌شاپ‌های سرزمین برفی را از دست ندهید.

برج برفی مشهد

پردیس سینمایی

برج برفی مشهد، ۶ سالن سینما دارد که ظرفیت آن‌ها حدود ۴۰۰ نفر است. سالن اول ۱۸۰ نفر، سالن دوم ۳۰ نفر، سالن سوم ۱۶ نفر، سالن چهارم ۵۰ نفر، سالن پنجم ۵۰ نفر و سالن ششم ۴۲ نفر ظرفیت دارد و سالن‌ها در طبقات سوم و چهارم مجموعه قرار گرفته‌اند. طبقه سوم، چهار سالن و طبقه چهارم، ۲ سالن دارد. سالن اصلی سینما، سالن ۱۸۰ نفری شماره‌ی یک است که در طبقه چهارم قرار دارد. سالن‌ها به‌ صورت عمومی و VIP با فضایی بسیار مطلوب و راحت هستند و در پرده نمایش استاندارد همراه با صدا و تصویر با‌کیفیت تصاویر را به نمایش می‌گذارند. سالن‌های VIP نیز به‌ صورت ۱ الی ۱۵ نفره هستند و امکان تماشای فیلم و سرو  همزمان نوشیدنی و غذا به ‌صورت کاملا خصوصی  را برای افراد فراهم کرده‌اند. پردیس سینمایی برج برفی مشهد از نظر بزرگی سالن، بعد از پردیس سینمایی هویزه و پردیس سینمایی آفریقای مشهد و در رتبه سوم قرار می‌گیرد. بدون شک دیدن فیلم‌های سینمایی جذاب در چنین فضایی، لحظات شادی را برای شما رقم خواهد زد.

برج برفی مشهد

سالن بیلیارد

مجموعه‌ برفی مشهد، در طبقه منفی یک، سالن مجهزی برای علاقه‌مندان به‌ بیلیارد تدارک دیده است. در این سالن هیچ محدودیتی برای بازی آقایان و خانم‌ها وجود ندارد و فضایی جذاب و سرگرم‌کننده برای شما ایجاد می‌کند. علاوه‌بر‌اینکه این سالن میزبان همیشگی بیلیاردبازان حرفه‌ای است، میز‌های مخصوص اسنوکر و ایت‌بال نیز در آن قرار دارد. میزهای اسنوکر نسبت به میزهای بیلیارد بزرگتر و حدودا دو برابر میزبیلیارد هستند و چوب آن‌ها از ضخامت کمتری برخوردار بوده و برخلاف میز بیلیارد، در میز اسنوکر از نمد استفاده نشده است.

اتاق فرار برج برفی مشهد

اتاق فرار برج برفی یکی از تفریحات پرطرفداری است که در ‌مجموعه کانوپلاس و طبقه همکف قرار دارد. این مکان هیجان‌انگیز در قسمت‌های ترسناک مختلفی طراحی شده که از ‌آن‌ها می‌توان به‌ اتاق احضار روح و نجات فرمانده اشاره کرد. از جمله سناریو‌هایی که در این مجموعه آماده و در اختیار شما قرار داده می‌شود، می‌توان به سرقت الماس و عمارتی جن‌زده که شما باید طلسم آن‌ را بشکنید، اشاره کرد. سناریو‌های اتاق فرار علاوه‌براینکه عضلات شما را به‌ کار می‌گیرند، به‌ صورت معمایی طراحی شده و ذه‌تان را نیز به‌ چالش می‌کشند. شما در این مجموعه‌ بی‌نظیر می‌توانید تجربه‌های عجیب و به‌یادماندنی داشته باشید، بدون اینکه هیچ آسیبی شما را تهدید کند. لازم به‌ذکر است که اتاق فرار شرایط ورود خاصی دارد و برای افراد زیر ۱۶ سال و افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند مناسب نیست.

برج برفی مشهد

واقعیت مجازی یا VR

VR یک سرگرمی هیجان‌انگیز مجازی و جزء بازی‌های جدید در یک دنیای سه‌بعدی و باور‌پذیر است که محیطی نیمه‌تاریک و به‌صورت تک‌نفره یا گروهی انجام می‌شود. در این بازی جذاب امکان هیچ‌گونه آسیبی به افراد وجود ندارد و محدودیتی برای حضور خانم‌ها و آقایان در آن نیست‌. در VR فیلم‌ها و بازی‌ها به‌ صورت سه‌بعدی نمایش داده می‌شوند و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای شما و دوستانتان رقم می‌زنند.

بازی های برد‌گیم

در مجموعه‌ی کانوپلاس برج برفی مشهد، امکان انجام بازی‌های فکری و رومیزی وجود دارد که نوعی ورزش ذهنی محسوب می‌شود و لحظات سرگرم‌کننده‌ و جذابی را برای شما فراهم می‌کند. انواع بازی‌های بردگیم همچون شترسواری( camel up )، بازی‌های فکری ایرانی و خارجی، اسپلندور و… در این مجموعه وجود دارد که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند.

فود‌کورت و کافی‌ شاپ

بعد از گردش در مجموعه برج برفی و استفاده از امکانات مختلف آن مانند سینما، تیوپ‌سواری، اتاق‌فرار و باقی بازی‌های هیجان‌انگیز، مسلما خسته و گرسنه می‌شوید و دلتان یک ساندویچ مخصوص با‌ نوشیدنی خنک می‌خواهد. از آنجایی که این مجموعه دارای فود‌کورت و کافی‌شاپی با ‌منو متنوع  از غذاهایی خوشمزه و باکیفیت است، بنابراین می‌توانید خستگی روز خود را با سرو یک وعده غذایی دلخواه از تن خود بیرون کنید. در فودکورت برج برفی مشهد، منویی مناسب با انواع سلیقه‌ها چیده شده است. به‌طوری‌که طرفداران غذاهای سنتی می‌توانند از چلو‌کباب یا ته‌چین‌های خوشمزه لذت ببرند و طرفداران فست‌فود نیز با سفارش پیتزا یا برگرهای با‌کیفیت در کنار یک لیوان نوشیدنی، انرژی خود را تمدید کنند‌.

برج برفی مشهد

سخن پایانی

از آنجایی که مشهد مقدس شهری توریستی به حساب می‌آید، بنابراین امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری در این شهر برای زائران و مسافران فراهم شده تا بتوانند در کنار زیارت، خاطره‌ای خوش از سفر به مشهد را برای خود رقم بزنند. مجموعه برج برفی یکی از جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین اماکن تفریحی مشهد است که علاقه‌مندان به برف و زمستان را حتی در دل روزهای گرم تابستانی به سمت خود می‌کشاند. موقعیت جغرافیایی برج برفی مشهد، بسیار مناسب و قابل دسترس است و خیال شما گردشگران عزیز را از بابت پیدا کردن مسیر، راحت می‌کند. بی‌شک، یک‌بار گردش در این مرکز تفریحی و تجاری، می‌تواند جزء بهترین خاطرات شما از سفر محسوب شود.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید