کافی شاپ های اصفهان

کافی شاپ های اصفهان + آدرس و لیست لوکس ترین ها

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

در این مقاله از مجله سفر گردشرو تصمیم گرفتیم تا محبوب ترین و بهترین کافی شاپ های اصفهان را مورد بررسی و معرفی قرار دهیم پس اگر اهل کافه گردی هستید و برنامه سفر به نصف جهان را دارید پیشنهاد میکنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مختصری درباره شهر اصفهان

اصفهان، یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران است که در مرکز کشور واقع شده و به دلیل زیبایی‌های طبیعی، معماری تاریخی، و فرهنگ متنوع، جذابیت خاصی دارد. این شهر با گنجینه‌های تاریخی گسترده‌اش از جمله مساجد، عمارت‌های قدیمی، و بازارهای سنتی، یک مقصد گردشگری محبوب به حساب می‌آید.

بهترین فصل برای سفر به اصفهان بهار است. در این فصل، آب و هوای معتدل و گل‌ها و گیاهان در سراسر شهر طراوت و زیبایی را به همراه دارند. اما همچنین زمستان نیز با برف‌های زیبا، امکان تجربه چشم‌اندازهای دیدنی اصفهان را فراهم می‌کند.

اصفهان از تهران حدود ۴۰۰ کیلومتر فاصله دارد و از شیراز نیز حدود ۴۵۰ کیلومتر. به دلیل وجود جاده‌های با کیفیت و راه‌آهن، سفر به اصفهان از این دو شهر به سهولت امکان‌پذیر است. همچنین، فرودگاه اصفهان نیز خدمات پروازی را به مسافران ارائه می‌دهد، که این امکان را به آن‌ها می‌دهد که به راحتی و سریع از تهران و شیراز به اصفهان سفر کنند و از زیبایی‌های این شهر تاریخی لذت ببرند.

اصفهان با فراوانی آثار تاریخی معروف به خود، مسیری است که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا در تاریخ ایران عمق بیشتری پیدا کنند. مسجد جامع اصفهان با آرامگاه‌ها و حنای اسلامی، شاهکاری از هنر معماری است که زیبایی و ارزش تاریخی بسیاری دارد.

در زمستان، برف اطراف اصفهان را به یک منظره زمستانی شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. اما همچنین در تابستان، باغ‌ها و فضاهای سبز شهر انرژی و زندگی را به خود جلب می‌کنند. اصفهان با غنی‌ترین تاریخ ایران، فصل بهاری روشن و آب و هوای معتدل خود، به همراه آثار هنری و فرهنگی فراوان، یک تجربه گردشگری منحصر به فرد ارائه می‌دهد. دوران صفویه به عنوان زمان طلایی اصفهان شناخته می‌شود، زیرا در این دوره، شهر به عنوان پایتخت امپراتوری صفویان با زیبایی‌های فرهنگی و معماری غنی شناخته می‌شد. شاه‌عباس اول به عنوان یکی از پادشاهان بزرگ ایران، اصفهان را با ساخت عظیم‌ترین میدان مسقط جهان (میدان نقش جهان) و ایجاد عجایب معماری مانند عمارت عالی‌قاپو و مسجد شاه به یکی از مراکز فرهنگی و هنری ایران تبدیل کرد.

کافه ارگ اصفهان

یکی از محبوب ترین کافی شاپ های اصفهان که در لیست ما جا دارد کافه ارگ می باشد که دکوراسیون داخلی کافه با توجه به مفهوم ارگ اصفهان، دارای جزئیات تاریخی و فرهنگی است. نقاشی‌ها و طراحی‌های دیواری از تاریخ اصفهان الهام گرفته شده‌اند و به محیطی ارتفاع می‌بخشند. میزها و صندلی‌ها با طراحی مدرن و راحت، برای لحظاتی شاد و آرام برای مشتریان فراهم می‌کنند.  صبحانه، میان وعده، نوشیدنی، شیک، بستنی، کیک، انواع دمنوش، ماکتیل، پاستا، پیتزا، هات چیپس، آش رشته، کشک ‌بادمجان،  بعضی از غذاهای منو این کافه هست

  • نشانی: اصفهان، میدان دروازه دولت، ارگ جهان ‌نما، طبقه زیرزمین، واحد ۰۰۱۶، کافه ارگ.
  • اینستاگرام : cafe.arg

کافی شاپ های اصفهان

کافه میدون اصفهان

در کافه حال و هوای متفاوتی خواهید داشت زیرا این کافه  مدرن  در عین حال نمایی سنتی دارد.  در منظره این کافه هم  گنبدها و مناره‌های مسجد امام میدان نقش جهان مشخص هست همزمان از منوی نوشیدنی‌های گرم  پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌ های سرد بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های گرم میدون، چای ایرانی و سایر اقوام و دمنوش‌ های مخصوص میتوانید  لذت ببرید.

  •  نشانی: خیابان استانداری، گذر پشت مطب.
  • اینستاگرام : meydoon.caferestaurant

کافی شاپ های اصفهان

کافه آنی محله جلفا

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های اصفهان، کافه آنی است که در محله جلفا قرار دارد. حتما می دانید که محله جلفا یکی از مکان‌های دلپذیر و محبوب برای لذت بردن از نوشیدنی‌ها و لحظات آرامش در شهر اصفهان است. این کافه با فضایی صمیمی و دوستانه، مورد توجه بازدیدکنندگان خود قرار گرفته است. در منوی کافه از انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی که می توانید لذت ببرید

  • نشانی: اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، کوچه جلفا، کافه آنی

کافی شاپ های اصفهان

کافه رادیو اصفهان

کافه رادیو اصفهان یکی از محبوب‌ترین کافه‌های شهر است که با فضای خاص و منحصر به فرد خود، جلب توجه بسیاری از بازدیدکنندگان کرده است. این کافه به عنوان یک مکان هنری و فرهنگی شناخته می‌شود که با دکوراسیونی خلاقانه و منحصر به فرد، تجربه‌ای متفاوت از نوشیدنی‌ها و لحظات لذت بخش فراهم می‌کند.

 این کافه یک نشریه مخصوص خود به نام قهوه دان دارد و استفاده از گوشی همراه در این کافه ممنوع است!  اگر اهل کتاب خواندن هم باشید کافه رادیوپرازکتاب های مختلف است. منو این کافه شامل انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، است .

  • نشانی: خیابان استانداری، روبروی بیمارستان خورشید، جنب گالری هشت بهشت.

کافی شاپ های اصفهان

چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)

چایخانه آزادگان در محله چاه حاج میرزا اصفهان یکی از مقصدهای محبوب برای لذت بردن از چای و انواع خوراکی‌های خوشمزه است. این چایخانه با فضای سنتی و آرام، جلب توجه مردمان شهر و گردشگران را به خود جلب کرده است.

دکوراسیون داخلی چایخانه با استفاده از المان‌های سنتی و نمای معماری خاص، به چایخانه آزادگان یک احساس فراموش‌نشدنی از تاریخ و فرهنگ اصفهان می‌بخشد. میزها و صندلی‌ها با طراحی مرتب و متناسب با این محیط، برای گذراندن لحظات آرام و دلنشین بسیار مناسب هستند.  این چایخانه مانند نمایشگاهی از لوازم عتیقه و قدیمی هست که برای شما تداعی کننده حس بودن در یک موزه است.

درمنوی این چایخانه  دسر، میلک شیک، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ  اصفهانی‌ها قابل سفارش است.

کافی شاپ های اصفهان

کافه هتل سنتی یاس اصفهان

دکوراسیون داخلی کافه هتل سنتی یاس با توجه به مفهوم سنتی و فرهنگی، احساسی از زیبایی و تاریخ به مشتریان منتقل می‌کند. با استفاده از المان‌های معماری محلی و نقوش سنتی، فضا به یک مکان خاص و دلنشین تبدیل شده است. میزها و صندلی‌ها با طراحی متناسب با این سبک، برای گذراندن لحظات آرام و خوشایند در این کافه ایده‌آل هستند.این کافه در اصل یک مکان بوم گردی است. منو شامل  چای، دمنوش، قهوه، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، کیک، گلاسه، شربت، اسموتی، بستنی، شیک، پیش غذا و میان وعده میباشد

  • نشانی: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه ۹، بن‌ بست یاس

کافی شاپ های اصفهان

 کافه افرا اصفهان

از دیگر کافی شاپ های اصفهان میتوان به کافه افرا شاره کرد که پرسنل این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و مهمان‌نوازانه، سعی در ایجاد یک تجربه مثبت برای مشتریان دارند. این کافه به عنوان یک مکان پرطرفدار برای دیدار با دوستان یا گذراندن اوقات آرام در قلب اصفهان شناخته می‌شود.

منو شامل صبحانه، نوشیدنی سرد، کیک، بستنی، نوشیدنی گرم، پیش‌غذا، غذای اصلی و سایرهست .

  • نشانی: اصفهان، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن‌بست ۱۰

کافه رستوران آرامش اصفهان

منوی کافه رستوران آرامش با انتخاب دقیق مواد خام و آشپزی خلاقانه، تنوع غذایی و نوشیدنی‌های خاصی را ارائه می‌دهد. از ترکیب‌های مبتکرانه و مزه‌های منحصر به فرد، تلاش شده تا تجربه مذاقی بی‌نظیر به مشتریان ارائه شود.  کافه آرامش از بزرگترین کافه‌های اصفهان میباشدو  دو سالن ۲۰ نفره برای تولد و مناسبت‌های دیگر است. منوی این کافه به این شکل است  اسپرسو بار، نوشیدنی گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی سرد بر پایه قهوه، چای و دمنوش، شیک‌ها، ماکتیل بار، اسموتی، کیک و میان وعده، صبحانه‌ها، ناهار، غذای اصلی، برانچ، برگر، پیش غذا، سالاد، پنینی، پاستا، وجترین فود و نوشابه

  • نشانی: اصفهان، خیابان سپاه، مجتمع کوروش

کافی شاپ های اصفهان

کافه خانه حیاط اصفهان

این کافه در واقع یک خانه‌های قدیمی  در کوچه ‌پس‌ کوچه‌های اصفهان هست  کافه خانه حیاطت که با بهره مندی از درهای چوبی و حوض  و گلدان‌های  زیبا  فضای ارام را فراهم میکند . منو کافه شامل انواع قهوه ، نوشیدنی‌های گرم، چای بار، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، شربت‌ها، صبحانه، دسرها (چیز کیک و کیک شکلاتی)، سالادبار، باربکیو، غذاهای اصلی شامل پیتزا و پاستا، میباشد

  • نشانی: اصفهان، چهارباغ پایین، حدفاصل دروازه دولت ‌تا ‌تختی،کوچه۱۱، کوچه‌ رشتی‌ها، انتهای‌ کوچه‌ سمت‌ چپ‌

کافه قهوه چی باشی اصفهان

منوی “قهوه چی باشی” شامل انواع قهوه‌های گرم و سرد، نسکافه‌ها و نوشیدنی‌های دیگر است. از مواد با کیفیت و تازه برای تهیه نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود تا تجربه لذت‌بخشی را برای مشتریان به ارمغان اورد . در منو این کافه انواع چای، دلمه، انواع قهوه ، پنکیک، دسر کنافه سرو می‌شود  امکان  بیرون بر هم دارد.

  •  نشانی: اصفهان، خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌به‌روی پارک.

کافه ایرونی اصفهان

منوی کافه ایرونی شامل انواع قهوه‌ها، چای ایرانی، حلوا، شیرینی‌های محلی و خوراکی‌های ایرانی است. از مواد با کیفیت و تازه برای تهیه این خوراکی‌ها استفاده می‌شود تا تجربه لذت‌بخشی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. مچنین، موسیقی‌های محلی و نمایشگاه‌های هنری محلی نیز برگزار می‌شود، که باعث افزایش جذابیت این مکان می‌شود. اینجا به عنوان یک نقطه دیدار برای دوستان و خانواده‌ها برای گذراندن اوقات لذت‌بخش و تجربه یک قهوه‌خوش به ایرانی محسوب می‌شود. در این کافه از قالی ایرانی گرفته تا تا رومیزی‌های پر نقش ونگار ایرانی  چشم مخاطب را می نوازد. نوشیدنی سرد، کیک و دسر، هات چیپس، پنینی را میتوانید در این کافه سفارش دهید.

  • نشانی: میدان نقش ‌جهان، ابتدای خیابان سپه، روبه‌روی بانک تجارت، بازارچه نقش ‌جهان.

کافه بازی دوز

کافه بازی دوز در اصفهان یکی از کافی شاپ های پرطرفدار برای دوستان و خانواده‌هاست. این کافه یک فضای دوستانه و گرم با انواع بازی‌ها برای سرگرمی مهمانان ارائه می‌دهد. از بازی‌های تخته‌ای گرفته تا بازی‌های الکترونیکی، هر کسی می‌تواند به سلیقه خود بازی کند. همچنین، فضای راحت و دلنشین کافه بازی دوز مناسبی برای گذراندن اوقات خوب و شاد با دوستان است.

این کافه یک فرصت خوب برای گردهم آمدن دوستان و تجربه لحظات شاد و خاص فراهم می‌کند. همچنین، برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی در این مکان نیز ممکن است و تجربه‌ای منحصر به فرد برای مهمانان به ارمغان بیاورد.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید