اخد اقامت از طریق گلدن ویزا اسپانیا با موسسه investate

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا چقدر طول میکشد ؟

اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا یکی از جذاب‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور اروپایی محسوب می‌شود. اما سوال اینجاست که چه مدت‌زمان طول می‌کشد تا این ویزا به متقاضیان داده شود؟ شرایط دریافت آن چیست؟

گلدن ویزای اسپانیا با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مانند املاک، خرید سهام یا حتی راه‌اندازی کسب‌وکار به متقاضیان داده می‌شود. ساده و تا حدودی کم‌هزینه بودن این روش باعث محبوبیت آن در بین ایرانیان شده است. در ادامه با با شرایط کلی، مدت‌زمان اخذ ویزا و مزایای دریافت آن بیشتر آشنا می‌شوید پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

اخد اقامت از طریق گلدن ویزا اسپانیا با موسسه investate

معرفی کامل ویزای سرمایه ‌گذاری اسپانیا (گلدن ویزا)

گلدن ویزای اسپانیا روشی کاربردی و آسان است که با استفاده از آن می‌توانید اقامت این کشور را برای خود و اعضای نزدیک خانواده دریافت کنید. در واقع دولت اسپانیا با ایجاد شرایطی ساده در این روش، به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاران سراسر جهان است.

می‌توان سرمایه‌گذاری در بخش املاک را یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای دریافت گلدن ویزا دانست. البته با توجه به بودجه خود یا علاقه‌ای که دارید می‌توانید در بخش‌های دیگر مانند خرید سهام سرمایه‌گذاری کنید و پس‌از کسب شرایط لازم، به‌دنبال اخذ تابعیت اسپانیا نیز باشید.

گلدن ویزا این مکان را برای شما و اعضای خانواده فراهم می‌کند تا بدون نیاز به اخذ ویزا، به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. همچنین این روش نیازی به اقامت همیشگی در کشور اسپانیا ندارد.

مدت‌زمان اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

اگر سرمایه گذاری در املاک اسپانیا را انتخاب کرده باشید احتمالا بین یک تا ۳ ماه موفق به دریافت گلدن ویزا شوید. البته توجه داشته باشید این اقامت موقت است و همواره باید تمدید شود تا پس‌از گذشت مدتی بتوانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

درصورتی‌که روشی غیر از سرمایه‌گذاری در املاک را انتخاب کنید فرآیند اخذ ویزا ممکن است بین ۶ تا ۱۲ ماه طول بکشد. برای اطلاع از زمان دقیق اخذ ویزا با توجه به روش مورد نظر خود می‌توانید از کارشناسان موسسه‌های مهاجرتی مانند INVESTATE مشاوره دریافت کنید.

شرایط دریافت ویزای طلایی اسپانیا برای ایرانیان

ایرانیان همواره به‌دنبال روشی امن برای سرمایه‌گذاری هستند تا با کمک یک اقتصاد پویا سرمایه خود را حفظ کنند و ارزش آن را تا حد امکان افزایش دهند. دولت اسپانیا با ارئه گلدن ویزا این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است.

اخذ ویزای طلایی اسپانیا برای ایرانیان و به‌طور کلی مردم سراسر جهان نیاز به بهره‌مندی از شرایطی به‌خصوص دارد. در ادامه این موارد معرفی شده‌اند تا افراد بتوانند با در نظر گرفتن آن‌ها و بررسی موقعیت خود برای دریافت این ویزا درخواست دهند. از مهم‌ترین شرایط نیز باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم سوءپیشنیه
  • اثبات تمکن مالی
  • حداقل ۱۸ سال سن
  • شهروند غیراروپایی
  • داشتن بیمه پزشکی
  • داشتن سرمایه حداقلی برای سرمایه‌گذاری در بخش مورد نظر

میزان سرمایه لازم برای دریافت گلدن ویزا با توجه به روش مورد نظر شما مشخص می‌شود. درصورتی‌که به‌دنبال دریافت اقامت دائم اسپانیا با خرید ملک باشید معمولا به سرمایه کم‌تری نسبت به سایر روش‌ها نیاز خواهید داشت.

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا چقدر طول میکشد ؟

مدارک دریافت ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف نیاز به ارائه مدارک به‌خصوصی دارد. درصورتی‌که مدارک ناقص باشند احتمال ریجکت شدن درخواست نیز هست. پس با شناخت آن‌ها از بروز هرگونه مشکل در فرآیند اخذ ویزا جلوگیری کنید. این موارد عبارت‌اند از:

  • ارائه گذرنامه معتبری که حداقل یک‌سال اعتبار زمانی دارد.
  • عکس پاسپورتی با پس‌زمینه سفید
  • مدارکی که نشان می‌دهد در کشور اسپانیا سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید مانند سند ملک
  • اثبات تمکن مالی برای زندگی در اسپانیا
  • شناسنامه درصورتی‌که نیاز به معرفی فرزندان باشد.
  • سند ازدواج (درصورت متاهل بودن)
  • ارائه مدارک بهره‌مندی از بیمه پزشکی در اسپانیا

روش‌های سرمایه‌گذاری در اسپانیا برای دریافت گلدن ویزا

سرمایه گذاری در املاک اسپانیا محبوب‌ترین روش برای دریافت گلدن ویزا است. به‌گونه‌ای که افراد زیادی در ایران و سایر کشورهای جهان این روش را انتخاب می‌کنند. بااین‌حال آشنایی با راه‌کارهای دیگر، برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در اسپانیا را دارند ضروری است تا با توجه به شرایط خود، بهترین تصمیم را بگیرند.

خرید سهام و اوراق دیگر روشی است که متقاضیان با استفاده از آن می‌توانند به دریافت ویزای سرمایه گذاری اسپانیا امیدوار باشند. دیگر راه‌کار موجود راه‌اندازی کسب‌و‌کاری است که حداقل ۱۰ شهروند اسپانیایی را مشغول به کار کند.

ازنظر آسان بودن، کوتاهی فرآیند اخذ پاسپورت و سرمایه مورد نیاز باید گفت خرید ملک گزینه بهتری نسبت به سایر روش‌ها محسوب می‌شود. برای اطمینان بیشتر بهتر است از کارشناسان موسسه مهاجرتی مشاوره دریافت کرد.

خرید ملک در اسپانیا Investate

مزایای اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

دریافت گلدن ویزا چه مزایایی برای افراد به‌همراه دارد که باعث محبوبیت این روش شده است؟ در واقع باید گفت امکان اقامت در اسپانیا با آب‌وهوای مدیترانه‌ای و جذابی که دارد، مهم‌ترین مزیت دریافت این ویزا محسوب می‌شود.

بااین‌حال افرادی که گلدن ویزا را دریافت می‌کنند نیازی به اقامت همیشگی در اسپانیا ندارند درحالی‌که مزایای اقامت همواره شامل حال آن‌ها می‌شود. اخذ اقامت در این روش نسبت به بسیاری از راه‌کارهای موجود آسان‌تر است و مدت‌زمان کم‌تری طول می‌کشد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های ویزای سرمایه گذاری اسپانیا امکان اخد تابعیت این کشور است. در واقع اگر فرد در طول اقامت خود شرایط لازم را به‌دست بیاورد می‌تواند بعداز گذشت ۵ سال، برای دریافت تابعیت این کشور اقدام کند.

در این روش سرمایه‌گذار می‌تواند برای اعضای خانواده خود نیز ویزا بگیرد و ازاین‌رو مهاجرت آسان‌تری خواهد داشت. به‌طور کلی از دیگر مزایای این روش باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • زندگی در کشوری با آب‌وهوای مدیترانه‌ای
  • تحصیل رایگان برای فرزندان در یک سیستم آموزشی قوی
  • عدم نیاز به کسب مدرک زبان پیش‌از مهاجرت
  • آموزش رایگان زبان اسپانیایی
  • سفر به منطقه شنگن بدون نیاز به ویزا
  • داشتن اجازه کار و فعالیت اقتصادی
  • امکان ثبت شرکت برای تجارت بین‌المللی
  • امکان افتتاح حساب بانکی و دریافت کارت بانکی
  • امکان بهره‌مندی از سیستم درمانی خصوصی با مناسب‌ترین هزینه

بهترین شهر‌های اسپانیا برای خرید ملک

  • در کشور اسپانیا شهرهای زیبای بسیاری وجود دارد که هر یک از خصوصیات رفاهی ویژه‌ای برخوردار هستند. این موضوع سبب شده تا افراد بتوانند در روند مهاجرت به این کشور، گزینه‌های متنوعی در رابطه با شهر در اختیار داشته باشند. با این حال بهترین گزینه در میان شهرهای اسپانیا، مادرید و بارسلونا است. در واقع هنگام اقامت در پایتخت مرکزی اسپانیا، می‌توانید خیابان‌های زیبایی را پیدا کنید که با ساختمان‌ها و معماری چشمگیر و بسیار زیبایی که دارند، از زندگی خیابانی پوشیده شده‌اند! به همین دلیل می‌توان گفت زندگی در اسپانیا و شهر مادرید جذابیت بسیاری برای افراد به همراه دارد.
  • علاوه بر مادرید، دیگر شهرهای اسپانیا که برای مهاجرت و زندگی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند، شامل گرانادا، مالاگا، تولدو، سن سباستین، بیلبائو و سالامانکا می‌شوند که هر یک شرایط ویژه خود را برای زندگی در این کشور دارند. از این رو لازم است به منظور انتخاب شهر مورد نظر برای مهاجرت به اسپانیا، شرایط شهر منتخب و نیز نیازهای خود را در اولویت قرار دهید. شهر های بزرگ اسپانیا از امکانات پزشکی و دانشگاهی خوبی برخوردار هستند و میتوانید برای اطلاع از امکانات پزشکی , دانشگاه ها و دبیرستان ها به وبسایت های شهری هر یک از استان ها مراجعه کنید . البته توصیه میکنیم با تماس با کارشناسان مجموعه Investate اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، در صورتی که شما هم از جمله افرادی هستید که قصد خرید ملک در اسپانیا جهت اقامت را دارید، به کمک مجموعه INVESTATE می‌توانید از بهترین خدمات برخوردار شده و در کمترین زمان نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

جمع‌بندی

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری اسپانیا روش‌های مختلفی مانند خرید سهام، راه‌اندازی کسب‌وکار یا خرید ملک وجود دارد که پرطرفدا‌رترین آن‌ها بخش املاک است. معمولا اخذ این ویزا با توجه به روش مورد نظر بین یک تا ۱۲ ماه طول می‌کشد و متقاضی باید از شرایطی مانند داشتن تمکن مالی و عدم سوء پیشینه بهره‌مند باشد. در آخر نیز پس‌از گذشت ۵ سال می‌توان برای دریافت تابعیت اسپانیا اقدام کرد.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید