مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم { لیست ارزان ترین و لوکس ترین بازارها }

جزیرۀ قشم، این جزیرۀ زیبا و شگفت‌انگیز، به علت موقعیت جغرافیایی ویژه و خاصی که دارد، همواره مورد توجه واردکنندگان پوشاک و لباس بوده است. به همین علت، سالانه افراد زیادی از سراسر ایران به قشم سفر می‌کنند تا پوشاک و لباس موردنظر خود را با قیمت‌های به‌صرفه و اقتصادی خریداری کنند. به همین جهت، مراکز خرید در قشم، اهمیت بالایی دارند و این جزیره را به عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی ایران بدل کرده است. در مراکز خرید قشم انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی اعم از لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی و….. با کیفیت بالا و مرغوب یافت می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لوازم مورد نیازشان را خریداری کنند.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم (که در گذشته به بازار درگهان معروف بوده است) در مرکزیت این شهر، با بافتی سنتی انواع پوشاک، لوازم خانگی و… را به صورت عمده به فروش می‌گذارد. در اطراف این بازار، انواع و اقسام مراکز و خدمات رفاهی و امکانات ویژه، مانند انواع رستوران‌های محلی، فضای باز و دلنشین و بازارهای دیگری نیز یافت می‌شود. از آنجایی که اساس فروش این بازار، عمده فروشی است، بازاری ارزان قیمت شناخته شده است که می‌توانید کالاهای مرغوب را با قیمت‌های ارزان و اقتصادی خریداری کنید. منظرۀ جذابی که این بازار دارد، آنقدر دل‌انگیز و جذاب است که ساعت‌ها می‌توانید در راهروها و قسمت‌های مختلف بازار قدم بزنید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

  • آدرس بازار قدیم قشم: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی، بازار قدیم قشم
  • ساعت کاری: بازار قدیم قشم، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۵ الی ۲۲ باز است.
  • همچنین در ایام تعطیل و جمعه‌ها، از ساعت ۸ الی ۲۴ یک‌سره دایر است.

مراکز خرید قشم

بازار بزرگ ستارۀ قشم

یکی از بازارهای تماشایی و قدیمی شهر قشم، بازار بزرگ ستارۀ قشم به‌شمار می‌آید که در سه طبقه ساخته شده است. این بازار نیز مانند بازار درگهان، عمده فروشی در آن بسیار متداول و رایج به‌شمار می‌آید و می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را به صورت عمده، یا تک و با قیمت‌های استثنایی تهیه کنید. این بازار شامل امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران، پیتزا فروشی، بازی‌های کامپیوتری، سرویس بهداشتی، نمازخانه و…. است که تفریح و گردش را همه جانبه برای افراد آسان می‌کند. وسایل و لوازم سیسمونی، عطر و ادکلن، انواع لوازم برقی و دیجیتال از برندها و کمپانی‌های معروف سراسر جهان را می‌توانید در بازار بزرگ ستارۀ قشم بیابید.

  • آدرس بازار بزرگ ستارۀ قشم: قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، بازار بزرگ ستارۀ قشم (موقعیت مکانی این بازار، بین بازار خلیج فارس و مجتمع فردوسی است.)
  • ساعت کاری: ۹ الی ۱۴ و ۱۷ الی۲۳:۳۰ دقیقه

سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم، یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین بازارها و مراکز خرید قشم به‌حساب می‌آید. ویژگی منحصربه‌فرد این مرکز خرید این است که از دو قسمت مجزا و مستقل از هم تشکیل شده و دو ساختمان توسط یک پل به هم متصل شده‌اند. از نکات مثبت دیگری که مجتمع سیتی سنتر دارد، نزدیک بودن به ساحل و منظرۀ زیبای آن است که تقدیم دیدگان مخاطبان می‌کند. گردشگران از این طریق می‌توانند علاوه‌بر خرید، لذت تفریح و گردش را در ساحل قشم تجربه کنند. سیتی سنتر علاوه‌بر فروشگاه‌ها و مراکز خرید، قسمت‌های مختلفی نظیر بولینگ، شهربازی، بیلیارد، رستوران، سینما ۴ بعدی و فست فود را دارا است و این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا از تفریحات سالم و مهیج بهره ببرند و در کنار خانواده شادی را تجربه کنند. دومین ساختمان مجتمع یا همان فاز دوم سیتی سنتر، سه طبقه است. دو طبقه از آن تجاری و شامل انواع مراکز خرید بوده و طبقۀ سوم نیز شهربازی بزرگ و مهیجی دارد. انواع پوشاک، لوازم برقی، لوازم دیجیتال، کیف، کفش، اکسسوری و….. در سیتی سنتر قشم یافت می‌شود. هنگام سفر به قشم و بازدید از این جزیرۀ زیبا، حتماً سری هم به سیتی سنتر بزنید!

  • آدرس سیتی سنتر قشم: خیابان ولیعصر، خیابان دریا، پایین‌تر از میدان قلی‌خان، بازار سیتی سنتر قشم
  • ساعت کاری مجموعه: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۴، روزهای تعطیل، ۹ الی ۲۴

مراکز خرید قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار فردوسی، معروف به ارزان‌ترین بازار قشم بوده که در سه طبقه، ساخته شده است. دو طبقۀ آن، شامل انواع مغازه‌های تجاری و طبقۀ سوم از ۱۸۰ واحد اداری تشکیل شده و توانسته موقعیتی مناسب برای خرید باشد. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های قشم، در بازار بزرگ فردوسی قرار دارد. خوراک ایرانی و بین‌المللی موجود در مجموعه، زبان‌زد خاص و عام است و شهرت فراوانی در بین گردشگران داخلی و خارجی دارد. انواع کالا نظیر دوچرخه، ماشین شارژی، پوشاک، کیف، کفش و….. در بازار فردوسی یافت می‌شود و شما می‌توانید در صورت تمایل با قیمتی ارزان و به‌صرفه آن را تهیه کنید.

  • آدرس بازار بزرگ فردوسی قشم: بلوار ولیعصر، بین خیابان گل‌ها، بازار بزرگ فردوسی قشم
  • ساعت کاری: ۹:۳۰ دقیقه الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳:۳۰ دقیقه

مراکز خرید قشم

بازار خلیج فارس قشم

مجتمع تجاری اداری خلیج فارس، شامل ۴ طبقه است. دو طبقۀ آن شامل مراکز و مغازه‌های خرید و فروشگاه‌های مختلف بوده و دو طبقۀ دیگر آن از واحدهای اداری متعددی تشکیل شده است. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های قشم در بازار خلیج فارس قشم قرار دارد و این رستوران با منوی غذایی بسیار متنوع و خوراک باکیفیت و مرغوب، مشهور و زبان‌زد همه افراد است. به هنگام سفر و بازدید از جزیرۀ قشم، حتماً سری هم به این رستوران منحصربه‌فرد بزنید. کالاهای مختلفی مانند پوشاک، کیف، کفش و…. در بازار خلیج فارس قشم یافت می‌شود و می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های به‌صرفه و اقتصادی تهیه کنید.

  • آدرس بازار خلیج فارس قشم: میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، بازار خلیج فارس قشم (موقعیت مکانی این بازار، جنب بازار بزرگ ستارۀ قشم است.)
  • ساعت کاری مجموعه: ۸:۳۰ دقیقه الی۱۴ و ۱۷:۳۰ دقیقه الی ۲۳

مراکز خرید قشم

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان، مانند بسیاری دیگر از مراکز خرید قشم، جزو پاساژهایی به‌شمار می‌آید که می‌توانید خرید ارزان قیمت داشته باشید. مرکز خرید مرجان از دو ساختمان مجزا دو طبقه تشکیل شده که طبقات اول هر دو ساختمان شامل مراکز خرید و فروشگاه‌ها و مغازه‌ها است و طبقۀ دوم هر دو ساختمان را واحدهای اداری تشکیل می‌دهد. طبقۀ اول ساختمان اول، از یک رستوران بزرگ با نام جزیره تشکیل شده که انواع غذاهای بین‌المللی و باکیفیت را سرو می‌کند و به تازگی افتتاح شده است. مرکز خرید مرجان، یک هایپر مارکت بسیار بزرگ و با تموع بالا اجناس دارد که به انواع مواد خوراکی، بهداشتی، شوینده‌های باکیفیت  متنوع و… مجهز است.

  • آدرس: بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس، مرکز خرید مرجان قشم
  • ساعت کاری: ۹ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم، شامل یک ساختمان ۴ طبقه است که جنب بازار بزرگ ستارۀ قشم قرار دارد. دو طبقۀ این مرکز خرید، از مغازه و فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری تشکیل شده است که هر یک از آنها اجناس با قیمت‌های اقتصادی و به‌ صرفه برای فروش دارند. در کنار مغازه‌های خرید، هتل و رستوران، از دیگر امکانات ویژۀ این فروشگاه است. رستوران‌های پردیس قشم، بهترین و محبوب‌ترین غذاهای بین‌المللی را طبخ می‌کند و آمادۀ میزبانی از گردشگران و مسافران هستند. ععلاو‌بر این، در طبقۀ همکف مرکز خرید پردیس، یک کافی شاپ قرار دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در آن سرو می‌گردد.

  • آدرس: چهارراه پردیس، بلوار ولیعصر، روبه‌رو بازار ستاره، مرکز خرید پردیس قشم
  • ساعت کاری: ۹:۳۰ دقیقه الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲:۳۰ دقیقه

بازار اطلس قشم

جزیرۀ قشم از سه شهرستان قشم، درگهان و سوزا تشکیل شده است که هر یک از مراکز خرید فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. درگهان، یکی از سه شهرستان جزیرۀ قشم، از مراکز خرید محبوبی مانند بازار اطلس قشم تشکیل شده است. این مرکز خرید یک ساختمان دو طبقه، به فروش کیف، کفش و چمدان منحصر است و به دو صورت تک و عمده اجناس را به مشتریان می‌فروشند. یکی از مزایای این مرکز خرید، وجود اجناس با قیمت‌های متفاوت است که افراد می‌توانند متناسب با سلیقۀ خود، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنند.

  • آدرس بازار اطلس قشم: درگهان، پشت مجتمع تجاری دلفین، بازار اطلس قشم
  • ساعت کاری مجموعه: ۸:۳۰ دقیقه الی ۲۳

مرکز خرید دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین شامل ساختمانی ۲ طبقه است که در سال ۱۳۸۶ شمسی، با مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع، طراحی و ساخته شد. این مرکز خرید شامل ۷۵۰ مغازۀ تجاری است. بیشتر مغازه‌ها و فروشگاه‌های مرکز خرید دو دلفین، مربوط به پوشاک، کیف، کفش و…. تعلق دارد؛ اما در گوشه و کنار مرکز خرید دو دلفین، طلافروشی و صرافی نیز به‌چشم می‌خورد. میانگین قیمت کالاهای مرکز خرید دو دلفین، متوسط است. هریک از مغازه‌ها نرخ و قیمت خاص خود را دارند و از ارزان به گران می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد.

  • آدرس: قشم، درگهان، روبه‌روی مجتمع تجاری نور
  • ساعت کاری مجموعه: ۹ الی ۲۱ در روزهای تعطیل و در ایام نوروز از ۹ الی ۲۴ دایر است.

بازار نور قشم

سومین بازار موجود در درگهان جزیرۀ قشم که قصد معرفی آن را داریم، بازار نور قشم است. موقعیت مکانی این بازار دقیقاً روبه‌روی مرکز خرید دو دلفین در درگهان است. این مرکز خرید، یکی از مراکزی به‌حساب می‌آید که علاوه‌بر گردشگران و مسافران، محلیان زیادی نیز از آن دیدن می‌کنند و با تنوع بالایی که در آنجا وجود دارد، نیازهای خود را برطرف می‌سازند. بازار نور، به کمک یک پل هوایی به بازار دو دلفین متصل است و افراد می‌توانند تنها با عبور از آن، از مرکز خرید دیگری (دو دلفین)، نیز دیدن کنند و از سفر خود لذت ببرند.

  • آدرس: درگهان، روبه‌روی مجتمع تجاری دو دلفین
  • ساعت کاری مجموعه: ۹ الی ۲۲

بازار نخل قشم

آخرین مرکز خریدی که قصد معرفی آن را داریم، بازار نخل قشم واقع در درگهان است. مرکز خرید نخل یا همان بازار نخل، ساختمان دو طبقۀ اداری و تجاری دارد که از ۲۲۴ واحد تجاری یا همان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، رستوران و کافی شاپ تشکیل شده است. اگر بازار نخل را برای خرید پوشاک انتخاب کرده‌اید، خیالتان تخت باشد! در این مرکز خرید می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای لباس را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

  • آدرس: قشم، درگهان، جنب پاساژ اطلس، بازار نخل قشم (بازار نخل درگهان)
  • ساعت کاری مجموعه: ۹ الی ۲۲ و در ایام تعطیلات و ایام نوروز از ۹ الی ۲۴

مراکز خرید قشم

بهترین زمان خرید از جزیرۀ قشم

جاذبه‌های طبیعی و زیبایی‌های قشم در هر فصل و هر زمانی زیبا است. اگر قصد گردش و تفریح در این جزیره را دارید، می‌توانید هر زمان که بخواهید به این جزیره سفر کنید. اما حواستان به آب‌و‌هوای این جزیره باشد! اما اگر قصد شما از سفر به قشم خرید، به ویژه خرید لباس است، بهترین زمان فصل بهار و اوایل فصل تابستان است. مهم‌ترین علل انتخاب فصول بهار و تابستان برای خرید، به شرح زیر هستند:

  • در این زمان از سال، قیمت بلیط مناسب و بسیار اقتصادی است.
  • به علت گرمای هوا، بازارها و مراکز خرید، خلوت هستند و به دور از شلوغی می‌توانید به خرید خود بپردازید.
  • سیستم سرمایشی بازارها و مراکز خرید، از مجهزترین و قوی‌ترین سیستم‌ها است و جای نگرانی ندارد.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین و متداول‌ ترین علل سفر به قشم، مراکز خرید جزیره، کیفیت بالا، قیمت‌های مناسب و تنوع کالا است. مراکز مختلفی در قشم، درگهان و سوزا وجود دارد که با موقعیت مکانی قابل دسترس و امکانات فراوان مورد توجه خریداران و مسافران هستند. بازار قدیم قشم، بازار اطلس قشم، بازار نور قشم، بازار نخل قشم، مرکز خرید مرجان و مرکز خرید پردیس قشم از جمله مراکز خرید معتبر و متنوع سراسر قشم هستند که سالانه گردشگران زیادی بعد از سفر به این جزیره جذب آنها می‌شوند. تنوع کالا، مجهز بودن به کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، انواع کالاهای متنوع و برند مانند لوازم برقی، دیجیتال، پوشاک، کیف، کفش و… از جمله امکانات و قابلیت‌های بسیار ضروری هر مرکز خریدی است.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید