بهترین مراکز خرید مشهد

بازار ۱۷ شهریور | از مراکز خرید ارزان و عمده در مشهد

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

از زمان قدیم تا کنون افراد مشهد را به عنوان مقصدی برای سیاحت و زیارت در نظر می‌گرفتند؛ چراکه گردش در بازارچه‌های محلی و مراکز خرید این کلان شهر می‌تواند سوغاتی‌های چشم نوازی را برای شما نمایان سازد. شهر مشهد برای تمامی افراد محبوب است؛ زیرا سوغاتی‌های بومی و محلی موجود در این منطقه، می‌تواند تمام افراد را از سنین مختلف به وجد آورد. اگر برای نخستین بار به مشهد سفر می‌کنید، باید بدانید تفاوتی ندارد که شما چه می‌خواهید خریداری کنید؛ چون تمامی این مراکز می‌توانند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای شما فراهم نمایند. به همین منظور در این مقاله از مجله سفر گردشرو تصمیم گرفتیم تا بازار ۱۷ شهریور که جزء  مراکز خرید ارزان و عمده مشهد در اطراف حرم امام رضا و  الخصوص بازار رضا می باشد  را مورد بررسی و معرفی قرار دهیم. پس اگر قصد خرید سوغات و یا محصولات دیگر را از مشهد دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

بهترین مراکز خرید مشهد

از زمان قدیم تا کنون افراد برای انجام خرید‌های خود به دنبال مرکزی ارزان قیمت هستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، توصیه می‌کنیم به بازار ۱۷ شهریور مراجعه کنید؛ چون این راسته مخصوص کالا‌های ارزان قیمت با کیفیتی باورنکردنی است. این مجموعه را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مشهد دانست؛ در نتیجه اگر خواستار خرید از مرکزی اصیل و قدیمی هستید، قطعاً این مرکز می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد.

راسته ۱۷ شهریور را نه تنها مسافران بلکه افراد بومی این شهر نیز به عنوان یکی از مقاصد ارزان قیمت خرید خود می‌شناسند. جالب است بدانید به علت موقعیت قرارگیری این بازار تمامی افراد می‌توانند با استفاده از لوازم نقلیه شخصی مانند خودرو یا لوازم نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو یا تاکسی خود را به این خیابان برسانند. در نهایت باید بدانید که این مجموعه برای خرید کالا‌های جزئی و عمده بسیار مناسب بوده و تمامی مغازه‌داران می‌توانند برای شما، تضمین‌کننده طول عمر بالای تمامی کالا‌ها باشند.

نا گفته نماند که در سالهای اخیر در کنار این مرکز خرید چندین مرکز خرید دیگر نیز افتتاح شده است که میتوانید نیز از آنها بازدید کنید

  • نشانی: شروع از میدان ۱۷ شهریور  پایان تا بلوار حنایی

سخن پایانی

اگرچه بسیاری از افراد مشهد را تنها برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) انتخاب می‌کنند، اما شما می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب علاوه بر زیارت از حرم مطهر، به بازدید از بهترین مراکز خرید مشهد بپردازید؛ چراکه این شهر روز به روز مراکز فروشگاهی معتبری را احداث کرده و شما می‌توانید تمامی کالا‌های مورد نیاز خود اعم از سوغاتی، زعفران، نخود و کشمش، البسه زنانه و مردانه و… را خریداری نمایید. توصیه می‌کنیم با داشتن هر سلیقه‌ای، به بازدید از این مراکز بپردازید تا از این سفر دست خالی به منزل باز نگردید.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید