بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد را بشناسید + آدرس و توضیحات

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

از زمان قدیم تا کنون افراد مشهد را به عنوان مقصدی برای سیاحت و زیارت در نظر می‌گرفتند؛ چراکه گردش در بازارچه‌های محلی و مراکز خرید این کلان شهر می‌تواند سوغاتی‌های چشم نوازی را برای شما نمایان سازد. شهر مشهد برای تمامی افراد محبوب است؛ زیرا سوغاتی‌های بومی و محلی موجود در این منطقه، می‌تواند تمام افراد را از سنین مختلف به وجد آورد. اگر برای نخستین بار به مشهد سفر می‌کنید، باید بدانید تفاوتی ندارد که شما چه می‌خواهید خریداری کنید؛ چون تمامی این مراکز می‌توانند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای شما فراهم نمایند. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید با بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید، با مجله سفر گردشرو همراه باشید.

آرمیتاژ

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که تنها به خرید اهمیت نمی‌دهید و معماری مراکز خرید برایتان حائزاهمیت است، با ما همراه شوید تا به معرفی یکی از لوکس‌ترین برج‌های تجاری مشهد بپردازیم. برج تجاری آرمیتاژ را می‌توان یکی از بلندترین و باشکوه‌ترین مراکز خرید این شهر دانست؛ چراکه شما می‌توانید ابهت و عظمت آن را از خیابان گلشن مشاهده کنید. این برج دارای ۳۴ طبقه بوده که هر کدام از بخش‌ها به فروش کالا‌های لوکس و در عین حال مقرون به صرفه مشغول هستند.

شما می‌توانید به تنهایی یا همراه خانواده در این طبقات گشت‌زده و به بازدید از کالا‌هایی چون محصولات چرمی، طلا، البسه، عطر، لوازم بهداشتی-آرایشی و… بپردازید. چنانچه پس از خریدی دلچسب احساس گرسنگی کردید، می‌توانید خود را به فودکورت آنجا دعوت کنید. اگر می‌خواهید مزه یک غذا برای مدنی طولانی در مخیله شما باقی بماند، می‌توانید از منوی استثنایی این رستوران استفاده کرده و از نمایی جذاب لذت ببرید. برای دوستان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های سینمایی پیشنهاد می‌کنیم سری به طبقه پنجم این برج‌زده و از پردیس سینمایی جوان‌پسند این مجموعه بهره‌مند شوید.

در نهایت باید بدانید که این مجموعه می‌تواند به شما تضمین گذراندن یک روز خوب، شاد و دل‌انگیز را دهد؛ زیرا مدیریت و تمامی کارکنان این مجموعه با نگاهی موشکافانه در جهت فراهم نمودن بهترین امکانات تلاش می‌نمایند.

  • نشانی: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بلوار هفت تیر، خیابان گلشن، نبش هفت تیر ۸
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۹۰۵

بهترین مراکز خرید مشهد

ویلاژتوریست

ممکن است در وهله اول برایتان عجیب باشد، اما باید بدانید که اصلی‌ترین طرفداران این مرکز خرید به دلیل معماری جذاب آن به اینجا مراجعه می‌نمایند. آیا شما نیز نسبت به شکل ظاهری این مرکز تجاری کنجکاو شده‌اید؟ لازم به ذکر است وجود نمای شیشه‌ای، شکل بیضی طبقات و طراحی حلزونی شکل مجموعه باعث شده تا افراد حس بسیار مطلوبی به این محیط داشته باشند. اگرچه تنها معماری یک بنا به منظور خرید کالا‌های با کیفیت ملاک نیست، اما باید بدانید مدیریت این مجموعه به کوچک‌ترین عوامل نیز اهمیت داده و تلاش می‌کنند با استفاده از تجهیزاتی چون نورپردازی ویژه و آب نمای موزیکال، نمای زیبایی را برای شما ایجاد نمایند.

این مجتمع تجاری در ۴ طبقه و ۲۶۰ واحد تجاری خلاصه می‌شود که تمامی آن‌ها امکان خریداری کالا‌های باکیفیتی چون لوازم آرایشی، لوازم برقی، البسه زنانه و مردانه، طلا و جواهرات، محصولات دستساز و… را با قیمتی باور نکردنی برای شما فراهم می‌نمایند. نکته‌ای که این مرکز فروشگاهی را نسبت به سایر مراکز خرید این شهر متمایز می‌دارد، اهمیت و احترام به افراد معلول است؛ چراکه شما می‌توانید با استفاده از پله و آسانسور مخصوص نسبت به حمل و نقل این افراد به آسانی اقدام کنید. در نهایت باید بدانید که این مجموعه به دلیل ارزش و احترام برای تمامی افراد، می‌تواند همراه خوبی برای گردش در یک روز در شهر مشهد باشد.

  • نشانی: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، ابتدای جاده طرقبه، خیابان امام رضا ۸
  • شماره تماس: ۳۵۵۱۰۹۵۶ ۰۵۱

بهترین مراکز خرید مشهد

بازار ۱۷ شهریور

از زمان قدیم تا کنون افراد برای انجام خرید‌های خود به دنبال مرکزی ارزان قیمت هستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، توصیه می‌کنیم به بازار ۱۷ شهریور مراجعه کنید؛ چون این راسته مخصوص کالا‌های ارزان قیمت با کیفیتی باورنکردنی است. این مجموعه را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مشهد دانست؛ در نتیجه اگر خواستار خرید از مرکزی اصیل و قدیمی هستید، قطعاً این مرکز می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد.

راسته ۱۷ شهریور را نه تنها مسافران بلکه افراد بومی این شهر نیز به عنوان یکی از مقاصد ارزان قیمت خرید خود می‌شناسند. جالب است بدانید به علت موقعیت قرارگیری این بازار تمامی افراد می‌توانند با استفاده از لوازم نقلیه شخصی مانند خودرو یا لوازم نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو یا تاکسی خود را به این خیابان برسانند. در نهایت باید بدانید که این مجموعه برای خرید کالا‌های جزئی و عمده بسیار مناسب بوده و تمامی مغازه‌داران می‌توانند برای شما، تضمین‌کننده طول عمر بالای تمامی کالا‌ها باشند.

  • نشانی: شروع از میدان ۱۷ شهریور پایان تا بلوار حنایی

بهترین مراکز خرید مشهد

پاساژ آرمان

پاساژ آرمان به دلیل ویژگی‌های متعدد خود می‌تواند میزبان خوبی برای افراد بومی مشهد و حتی گردشگران باشد. شما می‌توانید یکبار به اینجا مراجعه کنید، تا برای همیشه با این محیط خو بگیرید. همانطور که می‌دانید مشهد کلان‌شهری عظیم بوده که هرساله نفرات بسیار زیادی را به عنوان مسافر به سمت خود جذب می‌نماید. قطعاً برای پاسخگویی به نیاز این افراد مراکز خرید متعددی تعبیه می‌شود که یافتن بهترین مرکز خرید در وهله اول کاری دشوار به نظر می‌رسد.

مرکز خرید آرمان به دلیل داشتن امکانات ویژه‌ای چون پارکینگ با سیستم هوشمند، پله برقی با برند هیوندای، رستورانی لوکس و… توانسته همراه بسیار مطلوبی برای افراد باشد. همچنین باید بدانید پس از یک خرید دلچسب و لذت‌بخش، قطعاً میل نمودن غذایی خوش عطر و طعم می‌تواند تمامی خواسته شما را از یک سفر مطلوب فراهم نماید؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم با حضور در رستوران این مجموعه، علاوه بر آشنایی با غذا‌های متنوع، از طعم و اصالت غذا نیز لذت ببرید. در نهایت باید بدانید که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی داشته و شما می‌بایست برای گشت و‌گذار در آنجا، زمان مناسبی را برای تفریح انتخاب نمایید.

  • نشانی: ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، منطقه ثامن، خیابان نواب صفوی
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۳۹۰۳۳۳

سخن پایانی           

اگرچه بسیاری از افراد مشهد را تنها برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) انتخاب می‌کنند، اما شما می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب علاوه بر زیارت از حرم مطهر، به بازدید از بهترین مراکز خرید مشهد بپردازید؛ چراکه این شهر روز به روز مراکز فروشگاهی معتبری را احداث کرده و شما می‌توانید تمامی کالا‌های مورد نیاز خود اعم از سوغاتی، زعفران، نخود و کشمش، البسه زنانه و مردانه و… را خریداری نمایید. توصیه می‌کنیم با داشتن هر سلیقه‌ای، به بازدید از این مراکز بپردازید تا از این سفر دست خالی به منزل باز نگردید.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید