بهترین رستوران‌ های قشم

بهترین رستوران‌ های قشم | چشیدن غذاهای لذیذ محلی و مدرن

در جزیره زیبای قشم، گزینه‌های زیادی برای چشیدن غذاهای لذیذ محلی و مدرن خواهید یافت. از رستوران‌های مخصوص غذاهای دریایی که غذاهای محلی را ارائه می‌کنند گرفته تا مراکزی که غذاهای معروف ایرانی مانند کباب و جوجه را در منوی خود دارند. چندین غذاخوری بین‌المللی و فست‌فود نیز در قشم وجود دارند که به این جزیره زیبا تنوع بخشیده‌اند. در این راهنما با معرفی لذت‌ بخش‌ ترین و بهترین رستوران‌ های قشم ، انتخاب محل رستوران دلخواه خود را بر اساس سلیقه و بودجه‌ تان برای شما آسان کرده‌ایم.

بهترین رستوران‌ های قشم

 معرفی بهترین رستوران‌های قشم با منوی متنوع

غذاهای دریایی در میان غذاهای این جزیره موردتوجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. در جزیره قشم، تعداد و تنوع زیادی از رستوران ها وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های قشم با منوهای متنوع می‌پردازیم که شامل فهرستی جامع از رستوران‌های نقاط مختلف جزیره به‌خصوص نزدیک مراکز خرید می‌شود.

 رستوران شب‌های طلایی

 لیست بهترین رستوران‌های قشم را با رستوران شب‌های طلایی آغاز می‌کنیم. دلیل این انتخاب تنوع زیاد منو، موقعیت مکانی عالی و البته کیفیت بالای غذاهای آن است. رستوران شب‌های طلایی در کنار پارک ساحلی زیتون که یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره قشم است، قرار دارد. صرف غذا در این رستوران فرصتی برای لذت‌بردن از منظره خلیج‌فارس را نیز فراهم می‌کند.

منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی، غذاهای محلی قشم، غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از مزیت‌های رستوران شب‌های طلایی منوی ویژه گیاهخواران بوده که رضایت هر گردشگری را تضمین می‌کند. فضای رستوران شامل گزینه‌هایی برای نشستن در فضای داخلی و خارجی است که به شما امکان می‌دهد فضای غذاخوری دلخواه خود را انتخاب کنید. وجود پارکینگ در رستوران شب‌های طلایی یکی دیگر از مزایای این رستوران پرطرف‌دار در قشم است.

بهترین رستوران‌ های قشم

 رستوران خان بوم

یکی از منحصربه‌فردترین و استثنایی‌ترین رستوران‌های جزیره قشم که در فهرست رستوران‌های مجلل نیز به چشم می‌خورد، رستوران خان بوم است. فضای داخلی این رستوران شبیه یک غار طراحی شده که به جذابیت آن افزوده است. منوی آن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ایرانی، غذاهای دریایی، محلی و فست‌فود را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. علاوه بر طعم‌های لذیذ غذاها، فضای داخلی رستوران می‌تواند برای بازدیدکنندگان دیدنی باشد.

چایخانه رستوران خان بوم انواع نوشیدنی‌های گرم را ارائه داده و کافی‌شاپ آن گزینه‌هایی برای دسر و نوشیدنی‌های مختلف دارد. خان بوم یک مکان زیبا بوده که در نزدیکی مجتمع تجاری ستاره و هتل مارینا قرار دارد و دسترسی راحت به مراکز تجاری و تفریحی جزیره قشم را فراهم می‌کند.

 رستوران قلعه

 یکی از منحصربه‌فردترین و بهترین رستوران های قشم رستوران قلعه بوده که در نزدیکی قلعه پرتقالی قشم قرار دارد. موضوعی که این رستوران را از دیگر گزینه‌های موجود در جزیره متمایز می‌کند، سبک و طراحی متمایز آن است. نمای بیرونی این رستوران مانند یک قلعه طراحی شده، درحالی‌که فضای داخلی به طرز دلپذیری ساده است و حس صمیمیت زیادی را القا می‌کند. از پنجره‌های رستوران می‌توان نگاهی اجمالی به خلیج‌فارس و صدای موج‌های آرامش‌بخش آن داشت.

رستوران قلعه که توسط مردم محلی آن منطقه اداره می‌شود، منوی غذایی ثابتی ندارد و دلیل آن این است که منوی غذایی آنها به صید روز بستگی دارد؛ بنابراین همه چیز به شانس شما بستگی دارد. برخی از شب‌ها امکان دارد شما با طیف وسیعی از انتخاب‌ها، از ماهی‌های مختلف گرفته تا صدف‌ها و خرچنگ‌ها را رو به رو شوید؛ درحالی‌که در شب‌های دیگر، ممکن است تنها چند نوع ماهی در دسترس باشد. کیفیت، طعم و حجم غذای این رستوران در جزیره بسیار معروف است. بسیاری از مردم محلی و مسافران آن را یک بازدید ضروری می‌دانند، حتی اگر فقط برای یک شب به‌یادماندنی باشد.

 رستوران نعیم

 رستوران نعیم یک غذاخوری قدیمی و موردتوجه در قشم بوده که غذاهای خود را به‌صورت سلف‌سرویس عرضه می‌کند. به‌محض ورود، عطر و بوی استثنایی انواع غذاهای دریایی و ایرانی، گویای کیفیت بالای غذاهای این رستوران خواهد بود. علاوه بر این کارکنان خوش‌برخورد و قیمت‌های مناسب، تجربه‌ای عالی را در این رستوران و جزیره قشم ایجاد می‌کنند.

 رستوران حاج غفور

 برای چشیدن طعم‌های اصیل غذاهای محلی قشم می‌توانید به رستوران حاج غفور مراجعه کنید. برای چشیدن غذاهای تند آماده باشید؛ زیرا تقریباً تمام اقلام موجود در منوی اینجا با ادویه‌های محلی تهیه می‌شوند. اگر از طرف‌داران غذاهای تند نیستید، می‌توانید درخواست کنید که غذای شما مطابق با سلیقه شما تهیه شود. تنوع منو و کیفیت غذا در رستوران حاج غفور فوق‌العاده بوده و قیمت‌های آن بسیار مناسب است. فضای دنج و صمیمی نیز آن را به بهترین انتخاب برای گردش‌های خانوادگی و بهترین رستوران های قشم تبدیل می‌کند.

 رستوران بادیل

این رستوران با منوی غذاهای دریایی، ایرانی و محلی، تجربه غذاخوری بی‌نظیری را در محیط چوبی سنتی ارائه می‌دهد. هنگامی که وارد محیط رستوران می‌شوید، فضای روستایی و صمیمی بلافاصله توجه شما را به خود جلب می‌کند. پس از آن شما تحت‌تأثیر خدمات عالی و منوی غذا قرار خواهید گرفت. علاوه بر انواع غذاهای دریایی، می‌توانید از منوی غذاهای کشورهای مدیترانه‌ای در این رستوران نیز غذا سفارش دهید.

 رستوران خاله

آیا تابه‌حال فست‌فود غذاهای دریایی را امتحان کرده‌اید؟ این منو شامل انواع سمبوسه تهیه شده با ماهی، میگو یا سایر غذاهای دریایی، در کنار غذاهای خانگی محلی است. رستوران خاله یک غذاخوری محلی و بومی بوده که به دلیل طعم فوق‌العاده غذایی، قیمت‌های مناسب و کیفیت فوق‌العاده‌اش شناخته شده است. در اینجا هیچ خبری از یک رستوران شیک با فضای بزرگ نیست. در عوض می‌توانید غذای خود را روی میزهای نزدیک قلعه پرتقالی قشم، مشرف به خلیج‌فارس میل کنید.

 شب‌های سنتی در رستوران دفاری

 طراحی و طعم غذاهای رستوران دفاری باعث شده تا در لیست بهترین رستوران‌ های قشم جای بگیرد. این رستوران دارای نمای خشتی بوده که با برگ‌های نخل و ظروف حصیری تزئین شده است. وقتی وارد رستوران می‌شوید همه چیز بومی و سنتی است و کیفیت و تنوع غذاها استثنایی است. این رستوران انواع غذاهای دریایی و محلی جزیره از جمله غذاهایی مانند سینی غذای دریایی، ماهی سرخ شده، ماهی ترش، کباب‌بره، کباب مرغ و کباب ماهی را سرو می‌کند. موسیقی زنده و رویدادهای خاص مانند جشن‌های سنتی نیز از جمله ویژگی‌های این رستوران است.

 رستوران آبشار

رستوران آبشار یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ ترین رستوران های قشم بوده که در حال حاضر دارای دو شعبه است. این رستوران در نزدیکی مرکز خرید مرجان واقع شده است که آن را به انتخابی مناسب برای شام یا ناهار بعد از خرید تبدیل کرده است. منوی رستوران آبشار از غذاهای دریایی مختلف تشکیل شده و طراحی کلاسیک و مبلمان شیک آن فضایی از اصالت ایرانی را ایجاد می‌کند. علاوه بر بشقاب‌های غذاهای دریایی، شما می‌توانید غذاهایی مانند ماهی کبابی، ماهی سرخ شده و چلو میگو را در این رستوران میل کنید.

 فست‌ فود فطائر

 اگر در کنار غذاهای دریایی هوس فست‌فود می‌کنید، می‌توانید سری به یکی از رستوران های خوب قشم، یعنی فطائر بزنید. کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالا بوده و تقریباً همه مردم محلی قشم از آن اطلاع دارند. غذاهای این رستوران توسط سرآشپزهای سوری و لبنانی تهیه می‌شود. منوی متنوع آن شامل بیش از ۱۰۰ غذای مختلف بوده که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به شاورما، لقمه‌های عربی و شیرینی‌های مخصوص مانند لامجون، پیتزا سوجوک، استیک پنیر و شیرینی باسبوسا اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های غذاهای این رستوران سالم‌بودن آن است.

 رستوران دریا

این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های قشم شناخته شده، در واقع بزرگ‌ترین رستوران غذاهای دریایی در قشم است که به‌خاطر انتخاب گسترده غذاهای دریایی و محلی شهرت دارد. کیفیت و حجم غذاها عالی است و قیمت‌ها مناسب است. دکوراسیون داخلی رستوران دریا با استفاده از چوب، فضایی گرم و دنج را ایجاد کرده است. از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به بشقاب غذاهای دریایی، ماهی سرخ شده، ماهی کبابی و چلو میگو اشاره کرد.

سخن پایانی

 وقتی به جزیره قشم سفر می‌کنید، رستوران های زیادی برای صرف ناهار و شام پیش رو دارید. تنوع منو در این رستوران ها در ابتدا می‌تواند کمی زیاد باشد، اما در نهایت تجربه غذاخوری عالی را خواهید داشت. آشنایی با لیست بهترین رستوران های قشم به شما کمک می‌کند رستوران موردنظر خود را راحت‌تر پیدا کنید. از بهترین رستوران‌ های قشم می‌توان به رستوران دافاری، رستوران نعیم، رستوران بادیل، رستوران قلعه، رستوران خاله، رستوران آبشار و… اشاره کرد. اکثر این رستوران‌ها در نزدیکی مراکز خرید قرار داشته و استراحت‌ و صرف غذا بعد از خرید را برای شما آسان می‌کند.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. رستوران شب‌های طلائی رو ما پریروز رفتیم. بر خلاف چیزی که شنیده بودیم موارد زیر رو به عینه دیدم که برای استفاده شما هم‌وطنان خوبم در میون میذارم:
    – مدیریت بی‌نظم و بی‌مسئولیت در قبال مشتری و پاسخگو نبودن
    – غذا با کیفیت متوسط ولی گران (چنجه کاملاً سوخته و سفت شده بود!! – غذاها سرد بود – کنار کباب‌ها گوجه یادشون رفته بود!!- دو پرس برنج یادشون رفته بود!!)
    – دریافت مالیات ارزش افزوده روی کل فاکتور بدون ارائه گواهی ثبت نام در این سامانه
    – سرو کردن بسیار دیرهنگام غذا (حدود یک ساعت معطلی با وجود خلوتی)

دیدگاهتان را بنویسید