کافی ‌شاپ‌ های قشم

بهترین کافی‌ شاپ‌ های قشم { لیست محبوب ترین ها+ آدرس }

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

قشم جزیره‌ای زیبا و جذاب در خلیج ‌فارس است که به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و محلی زیبا، در میان همگان به شهرت جهانی دست یافت. از جمله ویژگی‌ های جذاب این جزیره که گردشگران را به خود جلب می‌کند، کافی ‌شاپ‌ های بی‌نظیر آن با فضای جنوبی گرم هستند. این کافی ‌شاپ‌ها با طراحی‌های خلاقانه و چشم‌اندازهای خیره‌کننده خود، بهترین مکان‌ها را برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در میان آرامش جزیره منظره دریا فراهم کرده‌اند. در این راهنما بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم را معرفی می‌کنیم.

کافه لامور

اگر بعد از ساعت‌ها گشت‌وگذار در جاذبه‌های جزیره قشم احساس خستگی بر شما چیره شده و در جست‌وجوی مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت ‌بردن از یک نوشیدنی دلچسب هستید، کافه لامور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کافی ‌شاپ با فضایی صمیمی و دنج و برخورداری زا پرسنل حرفه‌ای قصد دارد خاطراتی لذت‌بخش از جزیره قشم را برای بازدیدکنندگان خلق کند. هنگام بازدید از کافه لامور طعم لذیذ کیک‌های تازه، تارت‌های خوشمزه و شیرینی‌های فرانسوی را از دست ندهید. البته لذت ‌بردن از طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌های خنک در هوای گرم و مطبوع جزیره نیز خالی از لطف نیست.

  • آدرس کافه لامور قشم: خیابان داماس، مجتمع داماس
  • شماره تماس و رزرو کافه لامور: ۰۷۶۳۳۳۸۹۱۰۹ و ۰۹۱۷۹۵۵۴۹۷۹

کافه دژاوو

 کافه دژاوو یکی از بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم به شمار می‌رود که از فضایی جذاب و گرم در کنار منوی کامل و منحصربه‌فرد برخوردار است. طراحی مدرن و محیط راحت کافه با دیوارهای تیره هماهنگ با میز و صندلی‌های چوبی که با نورپردازی و نقاشی‌های دیواری آن نمایان شده‌اند، حال و هوای معاصر و امروزی را به این مکان بخشیده‌اند. به‌طور کلی این کافه یکی از کافه‌های قشم برای مجالس و بازی‌های دوستانه است. در کافه دژاوو می‌توانید از نوشیدنی‌های جذاب، میان‌ وعده‌های خوشمزه و صبحانه‌های لذیذ لذت ببرید. کارکنان کافه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب آماده پذیرایی از شما هستند.

  • آدرس کافه دژاوو قشم: خیابان آزادگان، خیابان پژوهش
  • شماره تماس و رزرو کافه دژاوو: ۰۹۳۸۱۳۲۶۴۶۵

کافی ‌شاپ‌ های قشم

کافه اولگا

لذت تجربه یک نوشیدنی باکیفیت بعد از ساعت‌ها گشت‌وگذار در جاذبه‌های قشم و مراکز خرید، می‌تواند خستگی شما را برطرف سازد. در نتیجه در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، حتماً به کافه اولگا مراجعه نمایید. کافه اولگا یکی از بهترین کافی ‌شاپ‌های قشم است که بهترین قهوه ایتالیایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این محیط دنج و آرام این کافه، آن را به مکانی مناسب برای مجالس دوستانه و قرارهای دو نفره تبدیل کرده است.

  • آدرس کافه اولگا قشم: ضلع جنوبی مجتمع تجاری ستاره، روبه‌روی بانک مسکن
  • شماره تماس و رزرو کافه اولگا: ۰۹۰۱۱۹۰۵۲۰

کافه کیو

کیو یکی از بهترین کافه‌های جزیره قشم شناخته می‌شود که از منویی فوق‌العاده برخوردار بوده و به طرفداران بسیاری به‌خصوص در میان جوانان جزیره دست یافت. نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای لذیذ در این کافه از بهترین مواد اولیه توسط تیمی حرفه‌ای تهیه می‌شوند. به همین دلیل با یک‌بار امتحان ‌کردن این خوراکی‌ها طعم بی‌نظیر آنها برای همیشه در خاطرتان باقی می‌ماند.

محیط دنج و دوستانه این کافه فضایی جذاب را برای گردهمایی‌ها و دورهمی‌های دوستانه فراهم کرده است. برای صرف نوشیدنی و صبحانه می‌توانید هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به این کافه مراجعه نمایید. ضمن این‌که کارکنان کافه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در شیفت عصر در آماده خدمت‌رسانی هستند.

  • آدرس کافه کیو قشم: سایت نخل زرین، برج‌های دوقلوی آپادانا
  • شماره تماس و رزرو کافه کیو: ۰۹۳۵۷۶۳۱۹۹۱

کافی ‌شاپ‌ های قشم

کافه کیک ویشکا

اگر از طرفداران کیک و شیرینی هستید و قصد دارید تا در طول سفر خود در بهترین کافی ‌شاپ‌های قشم شیرینی‌های خوشمزه‌ای را میل نمایید، حتماً به کافه کیک ویشکا سری بزنید. این کافه که در یکی از مجتمع‌های تجاری قشم واقع شده، مکانی ایده‌آل برای استراحت پس از خرید و لذت ‌بردن از یک فنجان قهوه دلپذیر یا یک نوشیدنی همراه با کیک را فراهم کرده است. کیک و شیرینی‌هایی که در کافه کیک ویشکا سرو می‌گردند، از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و کارکنان خوش‌برخورد آنها را به‌صورت تازه و باکیفیت عالی سرو می‌کنند.

در سفر به قشم و در حین گشت‌وگذار در مراکز خرید این جزیره، حتماً به کافه کیک ویشکا مراجعه نمایید و از طعم خاطره‌انگیز قهوه‌های لذیذ و شیرینی‌های خوشمزه آن لذت ببرید. این کافه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب به روی مهمانان باز است.

  • آدرس کافه کیک ویشکا قشم: سیتی سنتر ۲، طبقه همکف، روبه‌روی ورودی اصلی

بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم برای صرف صبحانه

یکی از جذابیت‌های سفر به قشم، آغاز صبح زیبای خود با یک صبحانه خاص و مقوی در بهترین کافه‌های جزیره است. مطمئناً پس از میل کردن صبحانه و دستیابی به انرژی روزانه به‌واسطه صرف غذاهای لذیذ، هوای مطبوع و نور بکر جزیره قشم به شما این امکان را می‌دهند تا با نشاط بیشتری به تفریح و خرید در جزیره بپردازید. چندین کافه معروف برای صرف صبحانه در قشم وجود دارند که در ادامه به محبوب‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

کافه ‌رستوران گفاره

یکی از زیباترین تجربیاتی که می‌توانید در قشم به دست آورید، صرف غذا در خانه‌های سنتی و زیبای این جزیره است. کافه گفاره یکی از کافه‌های جزیره قشم بوده که در چنین فضایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه‌های خوشمزه و بی‌نظیر این کافه هم معمولی و هم خاص است؛ بنابراین توصیه می‌شود که در سفر به قشم حتماً صبحانه خود را در کافه گفاره میل نمایید تا خاطره‌ای بی‌نظیر را از این جزیره برای خود رقم بزنید. تماشای استخر وسط حیاط، نشستن روی حصیرهای سنتی و فضای گرم و مهمان‌نواز این کافه باعث می‌شود تا از صبحانه محلی، خوشمزه و باکیفیت این کافه لذت بیشتری ببرید.

کارکنان کافه گفاره با رویی گشاده به استقبال شما می‌آیند و همه ‌روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند. بسیاری از مهمانان صرف غذاهای لذیذ در محیط زیبای کافه گفاره را همچون رویایی شیرین توصیف می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که در سفر خود به این جزیره، بازدید از این کافه را از دست ندهید.

  • آدرس کافه گفاره قشم: چهارراه رسالت، جنب کارواش
  • شماره تماس و رزرو کافه گفاره: ۰۹۳۰۲۸۱۷۹۷۴

کافی ‌شاپ‌ های قشم

کافه رغ بن

کافه رغ بن انتخاب شگفت‌انگیز برای تجربه طعم‌های اصیل صبحانه‌های سنتی قشم است. در این کافه انواع غذاهای سنتی صبحانه مانند املت، عدسی، نیمرو و… در فضایی دنج و دلنشین سرو می‌شوند. با این ‌حال، اگر مشتاق تجربه طعم‌های لذیذ صبحانه‌های محلی قشم هستید، گزینه‌های زیادی برای کشف ‌کردن وجود دارند.

سه غذای بی‌نظیر «چینگال»، «لچ» و «کشک» از بهترین صبحانه‌های سنتی این کافه به شمار می‌روند. همچنین توصیه می‌شود که چای معروف با شیر و نان‌های محلی کافه رغ بن، به‌ ویژه «ننه تمشی»، «خمیرخشکه» و انواع نان مخلوط را نیز امتحان کنید تا عطر و طعم بهشتی آن‌ها را بچشید. می‌توانید هر روز صبح از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب به این کافه مراجعه نمایید تا از صرف یک صبحانه به‌ یادماندنی در قشم لذت ببرید.

  • آدرس کافه رغ بن قشم: جنب املاک پروین
  • شماره تماس و رزرو کافه رغ بن: ۹۱۷۹۰۳۴۶۱۷ و ۹۱۷۹۵۷۱۸۷۷

نان تمشی سنتی

شاید تعجب کنید که چرا یک نانوایی را در لیست بهترین کافی ‌شاپ‌های قشم قرار داده‌ایم! نانوایی نان تمشی سنتی نه‌ تنها نان محلی قشم را پخت می‌کند؛ بلکه غذاهای معروف جنوبی را نیز برای صبحانه سرو می‌نماید. در حالی‌ که این نانوایی سنتی از فضایی به سبک کافه برخوردار نبوده؛ اما چند میز و صندلی در بیرون برای راحتی مشتریان فراهم کرده است. می‌توانید صبحانه خود را بعد از ساعت۶:۳۰ صبح از این نانوایی تحویل بگیرید و در سواحل زیبای جزیره یا در محل اقامت خود نوش‌جان کنید.

صرف صبحانه با نان محلی و غذاهای سنتی این نانوایی سفر شما به قشم را تکمیل خواهد کرد. توصیه می‌شود که بدون امتحان کردن نان محلی قشم این جزیره زیبا را ترک نکنید!

  • آدرس نان سنتی تمشی قشم: بلوار ولیعصر نخل زرین
  • شماره تماس با نان سنتی تمشی قشم: ۰۷۶۳۵۲۴۱۴۲

ویژگی ‌های کلیدی بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم

قشم یکی از جزایر زیبای جنوب ایران است که سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. این جزیره به‌دلیل برخورداری از طبیعت بکر، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، آب‌وهوای مطبوع و صدای آرامش‌بخش دریا، مقصدی ایده‌آل برای مسافران محسوب می‌شود. یکی از جاهای دیدنی قشم ، کافه‌های جذاب و دیدنی آن هستند. کافه‌ های قشم فضایی محلی را برای استراحت و لذت ‌بردن از طبیعت و آرامش جزیره ارائه می‌دهند. این کافه‌ها با طراحی‌های متنوع و منحصربه‌فرد، تزئینات زیبا و چشم‌نواز، مناظر زیبای طبیعی و خدمات عالی، تجربه لذت‌بخشی را برای گردشگران قشم فراهم می‌کنند.

هر کافه در قشم از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. برخی از این کافه‌ها مناظری خیره‌کننده از دریا را ارائه داده و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند تا در تراس یا کنار دریا بنشینند و لحظات شاد و سرشار از آرامش را در حین گوش ‌دادن به صدای امواج تجربه نمایند. کافه‌های قشم علاوه‌بر ارائه انواع غذاهای لذیذ، امکان چشیدن طعم‌های جدید و خاص را نیز فراهم می‌کنند. آنها از منوهای متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی را که با مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه شده‌اند، برخوردار هستند.

دمنوش‌های گیاهی خاص و نان محلی از جمله محصولاتی هستند که در کافه‌های قشم یافت می‌شوند. برای مسافرانی که ماشین شخصی دارند، بهترین کافی ‌شاپ‌های قشم پارکینگ‌هایی را در نظر گرفته‌اند که بسیار مناسب هستند. برخی از ویژگی‌های کلیدی کافه‌های قشم عبارتند از:

 – طراحی‌های خلاقانه و زیبا

 – ارائه مناظر زیبا و منحصربه‌فردی از دریا

 – فرصتی برای لذت‌ بردن از انواع غذاهای خوشمزه

 – فضاهای روباز با سیستم‌های مناسب خنک‌کننده

 – نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید قشم

بهترین زمان سفر به قشم

قشم، بزرگ‌ترین جزیره خلیج ‌فارس، دارای آب‌وهوای گرم و خشک به ‌ویژه در تابستان است. اگرچه سفر تابستانی به قشم غیرمعمول نیست؛ اما ممکن است ترجیح همه افراد نباشد. با این ‌وجود، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در فصول سردتر مانند زمستان، اوایل بهار و اواخر پاییز که اکثر استان‌های کشور با هوای سرد و برفی دست ‌و پنجه نرم می‌کنند، به قشم سفر نمایند. به‌طور کلی در این فصول سردتر و معتدل‌تر، می‌توانید به‌راحتی در قلب جزیره و مناطق خوش ‌آب‌وهوای اطراف آن به گشت‌وگذار بپردازید، در مراکز خرید قشم به خرید رفته و حتی از تفریحات آبی لذت ببرید.

سخن پایانی

قشم جزیره‌ای در خلیج فارس، مملو از جاذبه‌های طبیعی زیبا است. یکی از زیبایی‌های این جزیره شب‌های خنک آن هستند که در نیمه دوم سال فرصتی برای استراحت در کافه‌های محلی و بهترین کافی ‌شاپ‌ های قشم که در فضای باز قرار دارند را فراهم می‌کنند. این فضاها برای نشستن و لذت ‌بردن از مجالس دوستانه، استفاده حداکثری از فضای آرام و منحصربه‌فرد جنوب و تجربه صرف غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیر در کافی ‌شاپ‌های زیبای قشم بسیار عالی هستند.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید