تم پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن کیش | یکی از محبوب ترین تفریحات آبی کیش

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

امروزه افراد از سراسر دنیا جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. از دیگر تفریحات محبوب و رایج این منطقه، می‌توان به تم پارک آبی اوشن کیش اشاره کرد؛ چراکه این پارک یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران بوده و می‌تواند با داشتن تفریحاتی چون راید‌های هیجان‌انگیز، استخر، سونا، جکوزی و… لحظات مفرح و لذت‌بخشی را برای شما به وجود آورد. چنانچه می‌خواهید در فصول پاییز یا زمستان نیز به کیش سفر کنید نباید نگران باشید؛ زیرا تم پارک آبی کیش به انواع مختلفی از سیستم گرمایشی مجهز است.

برای حضور در آب و انجام تفریحاتی مفرح و ایمن، شما می‌توانید به پارک آبی کیش مراجعه نمایید. جالب است بدانید از زمان قدیم تا کنون بسیاری از افراد نام‌های تم پارک آبی کیش را با تم پارک سنتر کیش اشتباه می‌گرفتند؛ در صورتی که در واقعیت این دو موقعیت مکانی مختلف بوده و هر کدام دارای تفریحات مختص به خود هستند؛ شما می‌توانید در این پارک شاهد انواع تفریحات آبی باشید. پارک آبی اوشن کیش در میان عموم افراد به عنوان اولین و بزرگ‌ ترین پارک آبی روباز ایران شناخته می‌شود که دارای سانس‌های مختلف بوده و بانوان و آقایان می‌توانند به صورت جداگانه، از امکانات آن بهره‌مند شوند.

خدمات این مجموعه در تمامی سانس‌ها پا بر جا بوده و شما می‌توانید به عنوان مسافر یا شهروندان کیش به آنجا مراجعه کنید. سانس این مرکز تفریحی در زمان‌های مختلف متغییر بوده و شما می‌توانید با تماس به این مجموعه یا بازدید از سایت آن‌ها، از سانس مورد نظر اطلاع کسب نمایید. از نکاتی که باعث محبوبیت ویژه این پارک آبی شده است، باید به داشتن ترانسفر رایگان رفت و برگشت اشاره کرد.

چنانچه همچنان نسبت به انتخاب این پارک آبی دچار تردید هستید، باید بدانید که در این منطقه هرگونه پرواز ممنوع بوده و امکان ساخت هیچگونه ساختمان و سازه بلندی نیز وجود ندارد؛ در نتیجه شما می‌توانید با خیالی راحت به تفریح خود در اینجا بپردازید. ازآنجا که در این مجموعه تمامی مسائل امنیتی به خوبی رعایت می‌شود، شما می‌توانید در زمانی مناسب حمام آفتاب گرفته و از وجود آفتابی سوزان لذت ببرید.

تم پارک آبی اوشن کیش

تاریخچه پارک آبی اوشن کیش

بسیاری از افراد از تاریخچه پارک آبی اوشن کیش اطلاعی نداشته و ممکن است آن را محیطی کم ارزش تلقی کنند. این مرکز توانسته با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۵، میزان افراد متعددی باشد. مساحت این منطقه حدوداً ۵. ۵ هکتار بوده که می‌تواند به راحتی پذیرای ۳۳۰۰ نفر باشد. فعالیت پارک آبی که با دهه فجر آغاز شد، توانست با خریداری و قراردهی تجهیزات و امکانات متنوع و با کیفیت، مجموعه‌ای از بهترین امکانات آبی را در خود جای دهد.

شرکت کانادایی White Water West با قرار دهی سرسره‌های راید آرام، راید تند و راید هولناک توانست فضایی همانند اسکیپ روم را برای افراد تعبیه نماید. در واقع شما می‌توانید با استفاده از هر کدام از این سرسره‌ها در گروه‌های ۳ الی ۵ نفره، به کشف دنیای شگفت‌انگیز آب بپردازید. بسیاری از افراد قدیمی و بومی کیش داستان این پارک آبی را بر اساس زندگینامه گروهی از دزدان دریایی می‌دانند. این دسته از دزدان دریایی که رهبر آن‌ها کاپیتان سایان بوده است، به منظور کسب حکمرانی بر دریا و کسب قرص خورشید به جنگ جزیره قلعه خورشید رفته و آن را به تصرف خود در آوردند.

پس از وقوع این حادثه سه تن از برادران با نام‌های باشو، ماهان و پولاد که ساکن قلعه خورشید بوده‌اند، تصمیم به مبارزه با دزدان دریایی گرفته و تلاش کردند آن را مجدد پس گیرند.

امکانات تم پارک آبی اوشن کیش

جالب است بدانید شما می‌توانید با هر میزان هیجان و ترسی که دارید، از انواع سرسره‌های راید استفاده نمایید. در این پارک این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از امکاناتی چون استخر موج، راشین ریور، استخر دینگو، سرسره برکو، چالاب، استخر آبان، جکوزی رابو، استخر آبتین و… برای کودکان خود، با خیالی آسوده به تفریح خود در سایر بخش‌ها بپردازید.

بخش راید های آرام

راشین ریور را می‌توان نوعی رودخانه مصنوعی دانست که در اطراف پارک وجود داشته و شما می‌توانید با انتخاب تیوب مورد نظر همراه جریان آب باشید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید. اگر طرفدار حضور در محیطی همانند جکوزی هستید، استخر دینگو می‌تواند محیطی مطلوب برای شما باشد؛ چراکه محیط این جکوزی پلکانی بوده و شما می‌توانید در هر ساعتی از آن استفاده کنید. یکی از سرسره‌های مخصوص کودکان برکو سرسره بوده که می‌تواند با داشتن سرسره‌ای ایمن و جالب، کودکان را برای مدت زمان زیادی سرگرم نماید.

چنانچه خواهان کسب آرامش در محیطی دور از هیاهو هستید، پیشنهاد می‌کنیم از جکوزی رابو بازدید نمایید. اگر می‌خواهید در فضای داخلی پارک به شنا کردن بپردازید، می‌توانید از آبان استخر استفاده نمایید؛ چراکه این محوطه مخصوص بزرگسالان بوده و امکان شنا کردن با خیالی آسوده را برای شما فراهم می‌سازد. بسیاری از والدین و کودکان می‌خواهند با همراهی یکدیگر به تفریحات آبی بپردازند که در این موقعیت شما می‌توانید با حضور در چالاب رایدی و استفاده از سطل آبی بزرگ و سر ریز شدن آن بر روی سر افراد، دقایقی نشاط‌آور را تجربه نمایید.

بخش رایدهای تند

در سرسره‌های راید تند شما شاهد ارتفاع، سرعت و شیب بسیار زیاد خواهید بود؛ در نتیجه اگر خواهان چشیدن هیجان هستید، با ما همراه باشید. در این بخش تفریحاتی چون موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی و مارپیچ وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با داشتن ویژگی‌های مختص به خود و استفاده از بهترین تکنولوژی توانسته‌اند فضایی خارق العاده را برای افراد ایجاد نمایند. وجود یک سرسره مسابقه‌ای در این پارک آبی توانسته فضایی هیجان‌انگیز را فراهم نماید؛ در نتیجه استفاده از رالی راید می‌تواند سنجشی مطلوب برای میزان شجاعت شما باشد.

در این پارک ماری عظیم به نام آناکوندا وجود دارد که علت نام آن به واسطه داشتن پیچ و خم‌های متعدد و عظمت آن است. دینگل همانند آونگی در رفت و آمد بوده و می‌تواند با ر‌ها کردن شما در استخری نسبتاً عمیق، میزان آدرنالین شما را افزایش دهد.

بخش رایدهای هولناک

افرادی که می‌خواهند بیشترین میزان هیجان را کسب نمایند، می‌توانند با انتخاب پیچالوب به عنوان یکی از تفریحات آبی خود، هیجانی بی‌اندازه را برای خود به ارمغان آورند. در اینجا میزان ارتفاع سقوط آزاد و آدرنالین شما نسبتی مستقیم با یکدیگر دارند.

نکاتی که باید درباره پارک آبی اوشن کیش بدانید:

برای آنکه بتوانید از حضور خود در این پارک بزرگ خاطراتی به یاد ماندنی داشته باشید، باید در وهله اول نسبت به برخی نکات آگاهی داشته باشید.

فصل مناسب برای حضور در تم پارک آبی اوشن کیش

اگرچه این مجموعه در تمامی روز‌های سال پذیرای مهمانان خود است، اما شما باید بدانید جزیره کیش به علت داشتن جشنواره و فستیوال‌های تابستانی، ممکن است در فصول گرم همانند تابستان افراد متعددی را در خود جای بدهد؛ در نتیجه شما می‌توانید به منظور بهره‌مندی از بهترین شرایط آب و هوایی و کمیت جمعیت، در زمان‌هایی چون اوایل دی تا اواخر فروردین در اینجا حضور بهم رسانید.

هزینه و مدت زمان بازدید از تم پارک آبی اوشن کیش

همانطور که پیش‌تر بیان شد سانس کاری این مجموعه مختلف بوده و شما باید پیش از حضور از زمان آن آگاه شوید. برای مثال اگر بخواهید در ایام ماه مبارک رمضان در اینجا حضور یابید، باید بدانید که هزینه تمامی تفریحات متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه ورودی برای افراد بزرگسال و کودکان متفاوت بوده و حتی ممکن است برخی از روز‌ها به صورت نیم بها محاسبه شود.

مسیر رفتن به تم پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن کیش در خیابان جهان قرار داشته و شما می‌توانید با استفاده از تمامی وسایل حمل و نقل عمومی یا خصوصی به آنجا مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم برای سریع‌تر شدن رفت و آمد خود از سرویس‌های رایگان‌های مجموعه استفاده نمایید.

جاهای دیدنی کیش نزدیک به تم پارک آبی اوشن کیش

سایت مرجانی جزیره کیش: ۸. ۲ کیلومتر

قلعه جنی کیش: ۸. ۳ کیلومتر

کشتی یونانی: ۸. ۹ کیلومتر

روستای گردشگری باغو: ۹. ۳ کیلومتر

برج ایفل کیش: ۸. ۵ کیلومتر

اسکه بزرگ و تفریحی کیش: ۹. ۵ کیلومتر

شهر زیر زمینی کاریز: ۱۲. ۸

شهر قدیمی حریره: ۱۳. ۱ کیلومتر

خانه ایران جزیره کیش: ۱۳. ۶ کیلومتر

هتل‌های نزدیک تم پارک آبی اوشن کیش

هتل بزرگ داریوش: ۷. ۷ کیلومتر

هتل شایگان: ۸. ۶ کیلومتر

هتل مارینا پارک: ۸. ۸ کیلومتر

هتل پارسیان: ۹. ۳ کیلومتر

هتل میراژ: ۹. ۷ کیلومتر

تم پارک آبی اوشن کیش

سخن پایانی  

 آیا شما نیز به دنبال تفریحات سالم و تمیز در کنار دریا هستید؟ پیشنهاد ما به شما مراجعه به پارک آبی کیش است؛ چراکه این منطقه به علت داشتن ظرفیت بالا می‌تواند میزبان ۳۰۰۰ نفر از شما عزیزان باشد و با داشتن امکانات ویژه‌ای چون کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز، ترکیب رنگی چشم‌نواز و… خاطرات خوشی را برایتان به ارمغان آورد. لازم به ذکر است این پارک در مجاورت دریا قرار داشته و می‌تواند برای افراد حاضر در مجموعه، چشم‌اندازی زیبا را به وجود آورد.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید