کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ صامر | یکی از کافه های جذاب و لوکس مشهد

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

کافه و رستوران صامر

مشهد، به‌‌ عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران، همواره پذیرای گردشگران و مسافران از سراسر کشور است. این شهر علاوه بر جاذبه‌های مذهبی و تاریخی، دارای امکانات و تفریحات متنوعی بوده که می‌توان به‌‌ کافی شاپ‌‌ های مختلف اشاره کرد. کافی شاپ‌ ها، مکانی دنج و آرام برای استراحت، گفتگو با دوستان و آشنایان و لذت بردن از نوشیدنی‌های گرم و سرد هستند. در مشهد کافی شاپ‌ های متنوعی با سبک‌ها و دکوراسیون‌های مختلف وجود دارد که هر یک، پاسخگوی سلیقه‌های مختلف هستند. به همین منظور در این مقاله تصمیم گرفتیم تا کافی شاپ صامر مشهد که جزء کافه های پر طرفدار و جذاب این شهر است را مورد بررسی و معرفی قرار دهیم با مجله گردشگرو تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کافی شاپ صامر

کافی شاپ صامر در بلوار وکیل آباد واقع شده و به‌‌دلیل فضای دنج و آرام و همچنین کیفیت بالای قهوه و نوشیدنی‌های خود، از محبوبیت زیادی برخوردار است. کافی شاپ صامر دارای دو بخش داخلی و خارجی است. بخش داخلی کافی شاپ با دکوراسیونی مدرن و شیک طراحی شده و دارای میز و صندلی‌های راحت است. بخش خارجی کافی شاپ نیز در فضای باز قرار دارد و گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در هوای آزاد از نوشیدنی خود لذت ببرند.

کافی شاپ صامر منوی متنوعی از قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد. قهوه‌های این کافی شاپ بسیار با کیفت هستند. همچنین، کافی شاپ صامر انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند انواع آبمیوه‌ها، اسموتی‌ها، شیک‌ها و … را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر قهوه و نوشیدنی، کافی شاپ صامر منوی غذایی محدودی نیز دارد. این منوی غذایی شامل انواع صبحانه‌ها، ساندویچ‌ها و … است.

باتوجه به اینکه این کافه به تازگی افتتاح شده و دارای مشتریان زیادی می باشد حتما قبل از جهت رزرو آن اقدام نمایید

  • نشانی: بلوار وکیل آباد، بین اقبال و لادن
  • شماره: ۰۹۱۵۵۰۲۶۹۲۱
  • اینستاگرام : @summercafe.ir

کافی شاپ های مشهد

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید