مراکز خرید درگهان

مراکز خرید درگهان، { لیست ارزان ترین بازارها + توضیحات }

شهر درگهان یکی از مناطق مهم و معروف در جزیره قشم بوده که به دلیل مراکز‌خرید و بازار‌هایی که در آن قرار دارد، به یکی از بهترین و بی‌نظیر‌ترین منطقه‌های قشم تبدیل شده است. همه مراکز‌ خرید درگهان بسیار به هم نزدیک هستند و شما می‌توانید در طول دو ساعت از تمامی این مراکز دیدن کنید و خرید‌های خود را سریعاً انجام دهید. در این بازار‌های بزرگ شما می‌توانید تمامی وسایل‌های مورد نیاز خود را اعم از آرایشی و بهداشتی، وسایل کودکانه، لوازم‌خانگی، پوشاک، اسباب بازی‌های مختلف و… تهیه کنید. برخی از این مراکز خرید نیز دارای رستوران‌های بزرگ و کافه هستند که افراد می‌توانند از آنها برای استراحت خود استفاده کنند.

مراکز خرید درگهان

مراکز خرید شهر درگهان

درگهان یکی از شهر‌های مهم قشم به شمار می‌رود، که به دلیل مراکز خرید بسیار‌ی که در خود جا‌ی داده است می‌تواند  از طریق آن‌ها معامله‌های تجاری زیادی در قشم به سرانجام برساند. برخی از این مراکز خرید مهم شهر درگهان شامل:

 مرکز خرید دو‌دلفین درگهان

مرکز خرید دو‌دلفین درگهان از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار بوده که به همین دلیل افراد‌ی که قصد خرید از مرکز دو دلفین را دارند، دسترسی برای آنها بسیار راحت و سریع خواهد بود. همچنین تمامی خرید‌های مدنظر خود را به آسانی انجام خواهند داد. مرکز خرید دو دلفین همانند دیگر مراکز با مرکز خرید نور و اطلس فاصله بسیار کمی داشته و افراد می‌توانند هنگام مراجعه کردن به مرکز خرید دو دلفین به آنها نیز مراجعه کنند. مرکز خرید دو دلفین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید درگهان شناخته شده است.

مرکز خرید دو دلفین دارای غرفه‌های بسیار‌ی بوده که در هرکدام از آن غرفه‌ها می‌توانید شاهد فروشگاه‌ متفاوتی مانند لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک‌‌های مختلف، وسایل کودکان، تجهیزات کامپیوتر‌ی، لوازم ورزشی و… باشید. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌‌های مختلف دارای رستوران‌های بزرگی نیز بوده که افراد می‌توانند بعد از خرید با مراجعه به رستوران از غذا‌های آنها لذت ببرند.

 مرکز خرید نگین درگهان

این مرکز خرید به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید درگهان شناخته شده که تا به حال توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. اگرچه امکان دارد این مرکز خرید امروزه مکانی مجلل و لوکس به چشم نیاید، اما شما می‌توانید بهترین خرید‌ها را در آن انجام داده و از خرید خود لذت ببرید. مرکز خرید نگین یکی از پرفروش‌ترین مراکز خرید درگهان به شمار می‌رود؛ به همین دلیل از تمامی مرکز خرید‌های دیگر شلوغ‌تر بوده و باید برای خرید کردن از آن صبر بسیاری داشته باشید.

 بازار مروارید

یکی دیگر از مراکز خرید درگهان که افراد از آن شناخت کاملی دارند، بازار مروارید بوده است. بازار مروارید هم دارای اجناس و کالا‌های مختلفی بوده که تمامی آنها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این بازار همانند دیگر مراکز خرید علاو‌بر فروشگا‌ه‌های متفاوت، دارای کافی‌شاپ‌های زیبا و همچنین رستوران‌های بزرگ وسنتی است که افراد می‌توانند بعد یک خرید عالی برای استراحت کردن به این مکان‌های زیبا مراجعه کنند.

 بازار طلا فروشان

این بازار یکی از بازار‌ها و مرکز خرید‌های  معروف و دیدنی شهر درگهان به شمار می‌رود. درواقع طلا‌هایی که در این بازار وجود دارند، اغلب به صورت طلا‌های عربی هستند که بسیار سنگین بوده و دارای ظاهر‌ی زیبا هستند. این بازار به دلیل زیبا‌یی‌هایی که دارد، یکی از جذاب‌ترین بازار‌های درگهان محسوب می‌شود. بازار طلا‌فروشان دارای گردنبند‌ها، دستبند‌ها، انگشتر‌ها، گوشوار‌ه‌های بسیار‌ی بوده که به دلیل زیبا‌یی بی‌نظیر‌ی که به خود اختصاص داده، افراد بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. افراد‌ی که در این بازار مشغول به کار هستند، این زیور‌آلات زیبا را با قیمت و اجرت بسیار کمتر‌ی به مشتریان خود می‌فروشند.

 بازار نخل

این بازار به دلیل معمار‌ی‌های ستنی که در آن وجود دارد، آن را به یک مکان جذاب و زیبا  تبدیل کرده است. این بازار برخلاف دیگر بازار‌هایی که خرده فروشی دارند، کار عمده انجام داده و افراد‌ی که به دنبال اینگونه وسایل و پوشاک عمده هستند، می‌توانند از این بازار خرید کنند. بازار نخل در شهر درگهان در کنار دریا قرار دارد؛ به همین دلیل بسیار‌ی از افراد به دلیل این مناطق زیبا برای خرید به آنها مراجعه می‌کنند. بازار نخل در نزدیکی بازار قدیم شهر درگهان قرار داشته که از صبح تا شب به مشتریان خود خدمات عالی ارائه می‌دهد.

 مرکز خرید اطلس

مرکز خرید اطلس به عنوان یکی از مرکز خرید کیف و کفش در میان افراد شناخته شده است؛ چراکه این مرکز خرید اغلب دارای کیف و کفش مجلسی بوده و افراد می‌توانند برای خرید اینگونه موارد به آن مراجعه کنند. مرکز خرید اطلس دکوراسیونی سنتی با طراحی‌های چوبی و لامپ‌های رنگی را به خود اختصاص داده و به دلیل این فضا‌ی سنتی افراد بیشتر‌ی برای خرید کیف و کفش به آن مراجعه می‌کنند، این مرکز خرید زیبا علاوه‌بر فروشگاه‌های مختلف دارای رستوران‌، کافه، پارکینگ، نمازخانه و… بوده که افراد می‌توانند در هنگام استراحت کردن از آن‌ها استفاده کنند.

 مرکز خرید نور

 مرکز خرید نور مانند دیگر مراکز خرید به عنوان یکی از محبوب‌ترین مرکز خرید درگهان محسوب می‌شود. مرکز خرید نور در برابر مرکز خرید دو دلفین قرار دارد؛ که به همین دلیل افراد‌ی هستند که به آن نیز مراجعه خواهندکرد. حتما به مرکز خرید دو دلفین نیز نگاهی می‌اندازند و با استفاده از هردو‌ی آنها خرید‌های خود را انجام می‌دهند. افراد‌ی که در این بازار فعالیت ‌می‌کنند، به دلیل بومی‌بودن آنها کالا‌هایی که از کیفیت‌بالایی برخوردار هستند را با قیمت کمتر‌ی به مشتریان خود می‌فروشند. این پاساژ بی‌نظیر نسبت به دیگر مرکز‌های خرید از کالا‌های اصلی و برند‌های عالی برخوردار خواهد بود به همین دلیل این ویژگی باعث متمایز شدن آن از دیگر مراکز خرید شده است.

 بازار دریا

این بازار یکی از بهترین‌ و بزرگ‌ترین بازار‌های شهر درگهان در جزیزه زیبا‌ی قشم محسوب می‌شود. بازار دریا همانند دیگر بازار‌های این شهر دارای‌ وسایل برقی و خانگی مختلف، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند عطر، ادکلن، و پوشاک‌های متفاوت زنانه و مردانه و… است. این بازار برخلاف دیگر بازار‌های درگهان دارای هتل‌های بی‌نظیر و همچنین رستوران‌های زیبایی بوده که افراد می‌توانند برای استراحت کردن از آنها بهرمند شوند. بازار دریا بیشتر از ۱۵۰۰ غرفه را در دو طبقه جا‌ی داده است که این باعث شده در هنگام مراجعه کردن به آن وقت زیاد‌ی برای دیدن آنها بگذارید و یا یک روز قبل برای دیدن لوازم مورد نیاز خود به آن مراجعه کرده و بعد با صبر آنها را خریداری نمائید.

 مرکز خرید پرشین گلف درگهان

این مرکز خرید به عنوان یکی از مجتمع‌های تجاری مهم در شهر درگهان محسوب می‌شود. این مجتمع بی‌نظیر همانند دیگر مراکز گفته شده تمامی وسایل و امکاناتی مانند داشتن رستوران، کافی‌شاپ، هایپرمارکت ، هتل‌های سه ستاره و… را دارا است. این مرکز خرید زیبا و جذاب، به دلیل قرار گرفتن آن در کنار ساحل به یکی از مجتمع‌ها و مرکز خرید‌های عالی و دیدنی تبدیل شده است.

 مرکز خرید ایران زمین درگهان

یکی از مجتمع‌ها و مرکز خرید بی‌نظیر‌ی که می‌توانید به آسانی به لوازم ورزشی دست پیدا کنید، مجتمع ایران زمین است. این مجتمع تجاری نسبت به دیگر مجتمع‌ها بسیار کوچک بوده که به همین دلیل توانسته تمامی امکانات رفاهی را هم در خود جا‌ی دهد تا افراد بتوانند از آنها در آرامش کامل استفاده کنند. این مجتمع تجاری نسبتاً بزرگ دارای لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف، وسایل بازی کودکانه، لباس‌های زنانه و مردانه و… بوده و همچنین از امکانات رفاهی عالی مانند داشتن هتل، رستوران، هایپرمارکت، کافی‌شاپ و… نیز برخوردار است.

 بازار قدیم

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازار‌های درگهان همین بازار قدیم بوده که در میان افراد بسیار محبوب واقع شده است. افراد در گذشته بیشتر برای رفع کردن مایحتاج منزل از این بازار استفاده می‌کردند، اما امروزه این بازار قدیم هم مانند دیگر بازار‌ها تغییرات بسیار‌ی داشته و دارای امکانات مختلفی مانند هتل، کافه، رستوران‌های بزرگ و… است. بازار قدیم به دلیل بافت قدیمی که دارد، دارای کوچه‌های تو‌درتو و همچنین راهرو‌های رو باز است؛ که به همین دلیل افراد می‌توانند از این راه‌ها سریعاً به هتل‌ها دست پیدا کنند.

 بازار صدف

بازار صدف و بازار مروارید کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و همچنین شباهت‌های فراوانی نیز با هم دارند. از شباهت‌های این دو بازار می‌توان به ارزان‌قیمت بودن اجناس آنها، برند بودن کالا‌ها و… اشاره کرد. بازار صدف مانند دیگر بازار‌ها تمامی کالا‌ها و اجناس مورد نیاز افراد را در خود جا‌ی داده تا افرادی که برای خرید به آن مراجعه می‌کنند بدون هیچگونه نگرانی خرید‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مرکز خرید سرای ملت

در این سرا می‌توان بیشتر شاهد لباس‌های زنانه و مردانه بود. این مرکز خرید بیشتر دارای لباس‌های چینی و اورپایی است؛ به همین دلیل افراد‌ی که به این نوع لباس‌ها علاقمند هستند، می‌توانند به مرکز خرید سرای ملت مراجعه کنند. شما می‌توانید در سرای ملت لباس‌های تک سایز و تک رنگ را با کیفیت بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس یکی دیگر از مراکز و پاساژ‌هایی بوده که بیشتر لباس‌های زنانه و بچگانه را به خود اختصاص داده است. البته این امر به این معنا نبوده که از اجناس دیگر‌ی برخوردار نیست؛ بلکه همانند دیگر مراکز همه اجناس مختلف مانند عینک، کفش، کیف، وسایل آرایشی و بهداشتی و… را در خود دارد. این پاساژ ونوس برای استراحت مشتریان خود از رستوران، کافه و… نیز برخوردار بوده تا افراد بتوانند از آن لذت بیشتر‌ی ببرند.

 بازار زمرد

این بازار در میان بازار‌های دیگر درگهان اجناس خود را با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در بازار زمرد بیشتر اجناسی که وجود دارد چینی بوده؛ به همین دلیل قیمت آنها نیز بسیار کمتر از باز‌ار‌های دیگر است. اگر شما هم به دنبال چنین کالا‌ها و لباس‌های باکیفیت و ارزانی هستید، به بازار زمرد درگهان مراجعه فرمایید.

 مرکز خرید مرجان

یکی دیگر از مراکز خرید درگهان که توجه گردشگران و مشتریان را به خود جلب کرده است، مرکز خرید مرجان نام دارد. این مرکز خرید دارای دو نوع غرفه بزرگ بوده که یکی از آنها به غرفه خوراکی و دیگری به غرفه پوشاک تقسیم شده‌اند که به دلیل ارزان‌قیمت بودن آنها افراد زیاد‌ی برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. شما می‌توانید حین خستگی از خرید دست کشیده و در رستوران و کافه‌هایی که در همین مرکز خرید مرجان قرار دارند، استراحت کنید.

 مرکز خرید فردوسی

این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خرید درگهان برای گردشگران این شهر به شمار می‌رود؛ چرا که افراد‌ی که به جزیزه قشم سفرمی‌کنند سوغاتی‌های خود را از مرکز خرید فردوسی انجام می‌دهند. شما در این مرکز خرید به دنبال هر کدام از اجناس مختلف باشید، می‌توانید آن را پیدا کرده و با کمترین قیمت آنها را خریداری کنید.

سخن پایانی

درگهان یکی از بنادر مهم جزیره قشم به شمار می‌رود که مراکز خرید فراوانی را به خود اختصاص داده است. افراد‌ی که به جزیره قشم سفر می‌کنند، از حضور در این مراکز خرید بی‌نظیر لذت می‌برند. شهر درگهان به دلیل این مراکز خرید‌ی که در خود جا‌ی داده، توجه بسیار‌ی از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با سفر به جزیره بی‌نظیر قشم، از اجناس ارزان قیمت مراکز خرید درگهان برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید