پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد + آدرس و توضیحات

اطلاعتی که شما در این نوشته کسب میکنید :

اگرچه اغلب افراد مشهد را برای زیارت می‌شناسند، اما توصیه می‌کنیم همراه زیارت به سیاحت نیز بپردازید؛ چراکه ممکن است سالیان سال از محیط‌های جذاب و منحصر به فردی بی‌اطلاع باشید. یکی از جاهای تفریحی مشهد پارک آبی ایرانیان بوده که توانسته لقب مشهور‌ترین پارک آبی در شرق کشور را از آن خود کند. تمامی تجهیزات مورد استفاده در این پارک از استاندارد بسیار بالا ساخته شده و به شما تضمین لحظاتی مفرح، امن و خاطره‌انگیز را می‌دهند. این مجموعه برای بانوان و آقایان سانس‌های مجزا داشته که شما می‌توانید با پرس و جو از طریق سایت یا تماس تلفنی با مجموعه از سانس‌ها آگاه شوید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

معرفی پارک آبی ایرانیان

آیا شما نیز به دنبال حضور در مکانی هیجان‌انگیز هستید؟ آیا می‌خواهید از شدت ترشح آدرنالین و هیجان بلند فریاد بزنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، قطعاً بازدید از پارک آبی ایرانیان می‌تواند گزینه‌ایده‌آلی برای شما باشد. در چندین سال اخیر بسیاری از پارک‌های آبی در ایران، رایج شده و افراد تمایل بسیار زیادی نسبت به مراجعه به آن‌ها دارند. در میان آن‌ها گل سرسبد تفریحات آبی، انواع و اقسام سرسره‌ها و تفریحات آبی هیجان‌انگیز پارک آبی ایرانیان شناخته می‌شود.

این مجموعه توانسته با بکار‌گیری بهترین تجهیزات و نوین‌ترین خدمات، اوقات خوشی را برای بانوان و آقایان عزیز فراهم نماید. ازآنجایی که این پارک آبی در محله قاسم آباد مشهد قرار دارد، قطعاً امکان حضور در آن به وسیله انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی امکان‌پذیر خواهد بود.

آدرس و شماره‌ تماس پارک آبی ایرانیان

مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

شماره‌ تماس: ۰۵۱۳۶۶۱۳۰۰۴

سانس آقایان و بانوان پارک آبی ایرانیان

بازدید آقایان: جمعه‌ها و روزهای فرد از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۱ و از ساعت ۱۸ تا ۲۱

بازدید بانوان: روزهای زوج از ساعت ۱۴ تا ۲۱ و از ساعت ۱۸ تا ۲۱

تفریحات پارک آبی ایرانیان

قطعاً شناخت این تفریحات می‌تواند نقش مؤثری در برنامه‌ریزی ساعات حضور شما در مجموعه پارک آبی ایرانیان داشته باشد.

حمام ترکی و ماساژ

بسیاری از افراد به دلیل زیبایی‌ها و سبک خاص معماری، پارک آبی ایرانیان را جزء یکی از تفریحات اصلی خود قرار می‌دهند. اگر شما نیز تا به حال به اینجا مراجعه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر خود را به متخصصان ماساژ این مجموعه بسپارید؛ چراکه انجام ماساژ توسط ماساژور حرفه‌ای در محیطی گرم، ملایم و آرامشبخش می‌تواند انتخاب خوبی برای فرار از مشغله‌های زندگی باشد.

سونا و جکوزی

از سری تفریحاتی که در تمام زمان‌ها افراد مختص به خود را دارد، سونا و جکوزی بوده که شما می‌توانید از امکانات آن در تمیز‌ترین حالت ممکن بهره‌مند شوید.

موج سواری

اگرچه حین استفاده از سرسره‌های آبی امکان استفاده از موج سواری برای تمامی افراد فراهم بود، اما شما می‌توانید این تفریح را به صورت تخصصی در بخشی جداگانه نیز تجربه نمایید. در واقع این رشته ورزشی بسیار مهیج با کمک سیستم‌های تخصصی و پیشرفته، موج‌های بسیار بلندی را تولید می‌کند که در آن زمان شما می‌توانید با استفاده از یک تخته، سواری لذتبخشی را تجربه نمایید.

استخر و محل بازی کودکان

در اینجا تفریحات کودکان و والدین مجزا بوده و شما می‌توانید با خیالی آسوده دلبندان خود را به آنجا بسپارید؛ چراکه در این بخش مربیان حاذق حضور داشته و تلاش می‌کنند کودکان شما در محیطی امن، شاد و آرامشبخش به انجام بازی بپردازند.

رودخانه خروشان

در این بخش این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از امواج رودخانه، خود ر در آن فضا تصور کرده تا بتوانید به تفریح بپردازید. در این بخش مسیری طولانی دور تا دور پارک در انتظار شما خواهد بود. پس از مطالعه نکات ایمنی، می‌توانید با سوار شدن بر روی تیوپ‌های مختص به این بخش در محل مشخص شده رهسپار شوید.

سرسره سقوط آزاد

اگر فردی شجاع بوده و از ارتفاع هراس ندارید، توصیه می‌کنیم حتماً از این بخش بازدید نمایید. طراحی این سرسره بسیار خاص بوده و می‌تواند شما را از ارتفاع بسیار بلندی به سقوط وادار سازد. در اینجا شما باید در محل مشخص قرار گرفته و تا زمان سقوط خود، تامل کنید! در نهایت این سرسره طولانی و طویل، در حوضچه آبی فرود خواهید آمد.

سرسره چاله فضایی

چاله فضایی سرسره‌ای طولانی بوده که می‌تواند شما را در نهایت به محفظه‌ای قارچی شکل و بزرگ هدایت کند. هیجان این بخش اصلاً قابل قیاس با سرسره سقوط آزاد نیست، اما قطعاً حضور در آن می‌تواند لذتی وصف نشدنی را برای شما ایجاد نماید.

امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان مشهد

یکی از نکاتی که توانسته پارک آبی ایرانیان را به محیطی محبوب و دوستانه تبدیل نماید، وجود امکانات رفاهی متعدد علاوه بر تفریحات آبی این مجموعه است. اگر شما نیز خواهان گشت و‌گذار و ساختن روزی فوق‌العاده هستید، پیشنهاد می‌کنیم از امکاناتی چون رستوران، کافی شاپ، سالن زیبایی آقایان و بانوان، سالن بدنسازی، سینما ۵ بعدی، پارکینگ و فروشگاه لوازم ورزشی و شنا بهره‌مند شوید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

قوانین پارک آبی ایرانیان

شما می‌توانید در پارک آبی ایرانیان شاهد بهترین کیفیت و خدمات باشید. در نتیجه توصیه می‌کنیم برای رفاه حال خود و سایر بازدیدکنندگان، نسبت به رعایت قوانین ذیل آگاه باشید.

  • ورود کودکان کمتر از ۳ سال به داخل پارک آبی ایرانیان ممنوع است.
  • ورود بانوان باردار به داخل پارک آبی ایرانیان ممنوع است.
  • پیشنهاد می‌کنیم از به همراه داشتن موبایل، زیورآلات، ‌اشیاء گران‌قیمت و… پرهیز کنید.
  • به همراه داشتن انواع نوشیدنی و خوراکی به داخل مجموعه ممنوع است.
  • به همراه داشتن تجهیزات شنا همانند مایو در داخل مجموعه اجباری است.

دیدنی ها و هتل های نزدیک

دیدنی‌ها

  • باغ گلها
  • منطقه گردشگری سپاد
  • سرزمین موج های آبی مشهد
  • پارک ملت و شهربازی
  • رود پارک
  • آرامگاه فردوسی
  • پارک خورشید (بام مشهد)
  • پارک پلکانی کوه هفت تیر
  • باغ وکیل آباد
  • مراکز خرید پروما، نیکا، آرمیتاژ، پارک ملی چهل بازه و…

هتل‌ها

  • هتل ۵ ستاره پارس
  • هتل ۵ ستاره پردیسان
  • هتل ۵ ستاره هما
  • هتل ۴ ستاره توریست توس
  • هتل ۴ ستاره آبان
  • هتل ۴ ستاره توریست توس
  • هتل ۵ ستاره بین المللی هما ۲

سخن پایانی

جالب است بدانید تمامی تجهیزات این مجموعه توسط شرکت مشهور کانادایی تولید شده که همین امر می‌تواند خیال افراد را آسوده سازد. این پارک در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی کشور در حال فعالیت بوده که شما می‌توانید از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز آن همچون سرسره‌های هیجان‌انگیز، رودخانه، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سالن ماساژ و امکانات رفاهی بی‌نظیر مانند رستوران، کافی شاپ و … استفاده نمایید.

Telegram
WhatsApp
Twitter
Email

دیدگاهتان را بنویسید