کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش |یکی از مهیج ترین تفریحات کیش

از زمان قدیم تا کنون گشت و‌گذار در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس زیبایی‌های مختص به خود را داشته و اغلب افراد تمایل به حضور در این موقعیت مکانی را دارند. تا به حال برای شما این سؤال پیش آمده که علت جاذبه افراد به این منطقه بابت چیست؟ اگر شما نیز خواهان چشیدن غذا‌های بومی با کیفیت عالی، تجربه سکوتی بی‌نظیر، استفاده از تفریحات آبی، شنیدن موسیقی زنده، حضور در جنگ شادی، حضور در برگزاری مسابقات و… هستید، به شما این اطمینان را خواهیم داد که حضور در یکی از کشتی‌ های تفریحی کیش می‌تواند تمامی این خواسته‌ها را برای شما محقق گرداند.

کشتی های تفریحی کیش

بهترین کشتی های تفریحی کیش

از آنجا که تنوع و تعداد کشتی‌ های تفریحی در کیش بی‌شمار است، ممکن است شما در وهله اول کمی سردرگم شوید؛ در نتیجه ما برای همراهی با شما قصد معرفی بهترین کشتی‌ های جزیره کیش را داریم.

کشتی تفریحی اوستا

اگر از مردمان بومی یا مسافران بخواهید که به شما یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی این منطقه را معرفی کنند، قطعاً نام اوستا در میان لیست می‌درخشد. شما می‌توانید با حضور در این کشتی و صرف وعده‌های غذایی اصیل و بومی، موسیقی زنده، جنگ‌های شبانه، استندآپ کمدی، مسابقه، عکاسی و بهره‌مند شده و خاطره‌ای جذاب را برای خود به یادگار بگذارید. برای آنکه امنیت تمامی افراد بومی و مسافران به بهترین شکل تأمین شود، شما می‌توانید در ساعات ۷ شب تا ۱ بامداد به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

کشتی تفریحی سیمرغ

قطعاً گشت و‌گذار در کشتی آکواریومی می‌تواند زیبایی‌ها و جاذبه‌های مختص به خود را داشته باشد. چنانچه به محیط‌های دریایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مراجعه به کشتی سیمرغ و تماشای منظره شیشه‌ای اطراف از وجود موجودات دریایی چون ماهیان بهره‌مند شوید. اگرچه در وهله اول ممکن است تصور کنید بازه ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر برای بازدید این موقعیت مکانی کم است، اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید با داشتن برنامه‌ریزی مناسب از جاذبه‌هایی چون لاک پشت غول پیکر یا سفره ماهی دیدن نمایید. لازم به ذکر است در این منطقه خدمات تفریحی چون اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، قرعه کشی و اهدای جوائز، سرو غذا و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها و وجود داشته و می‌تواند مکمل خوشی‌های شما باشد.

کشتی تفریحی آرتمیس

از دیگر کشتی‌های تفریحی جزیره کیش که می‌تواند برای شما تضمین ارائه خاطراتی لذتبخش را دهد، کشتی تفریحی آرتمیس بوده که می‌تواند با ارائه غذا‌های لذیذ بومی شما را با اصالت این منطقه آشنا نماید. لازم به ذکر است اغلب افراد این کشتی را به دلیل احساس امنیت، آرامش و رفاه انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با داشتن برنامه‌ریزی مناسب در ساعات ۱ ظهر تا ۱ بامداد به بازدید از این منطقه پرداخته و در نهایت خود را با بخش‌هایی چون سرو غذا، موسیقی زنده، جنگ شادی، مسابقه و سرگرم نمایید.

کشتی تفریحی کروز

آیا تماشای فیلم می‌تواند در هر زمانی شما را به وجد آورد؟ اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، می‌توانید با حضور در کشتی کروز و خریداری بلیط فیلم مورد نظر خود یک فرصت طلایی را محقق نمایید. در واقع این کشتی تنها برای دوست‌داران سینما محبوب بوده و می‌تواند با ارائه خدماتی چون دو سالن سینمایی، سالن کنسرت موسیقی و رستورانی شیک و مدرن خاطره‌ای به یاد ماندنی را خلق نمایید.

کشتی تفریحی دنا

جالب است بدانید این کشتی ساخته هنرمندان استرالیایی بوده که شما می‌توانید با حضور در آن علاوه بر عکس‌برداری از محیط اطراف یا خود بر روی عرشه کشتی، شاهد زیبایی‌های طبیعت نیز باشید. چنانچه شما دانش کافی درباره عکاسی نداشته باشید، عکاسان ماهر در آنجا حضور دارند که در صورت درخواست، به کمک شما می‌آیند. زمان فعالیت این کشتی از بازه ۹ شب الی ۱ بامداد بوده که امکان استفاده از کشتی تفریحی دنا را در دو سانس متمایز برای شما فراهم می‌دارد. توصیه می‌کنیم با انتخاب این کشتی برای گذراندن تفریحات خود، از صدای زیبایی که توسط نوازندگان ماهر پیانو ایجاد می‌شود نهایت لذت را ببرید.

کشتی تفریحی تارا

بر اساس نظرات بدست آمده از حضور مسافران و افراد بومی در کشتی تفریحی تارا، باید گفت یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی در جزیره کیش بوده که برای شما امکاناتی از قبیل موسیقی زنده، بازی‌های هیجان‌انگیز، غذا‌های خوش طعم و اصیل، جنگ‌های شبانه و… را فراهم می‌سازد. اگرچه ممکن است شما در کشتی‌های تفریحی دیگر نیز شاهد چنین امکاناتی باشید، اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید بهترین کیفیت و اصالت را در این مجموعه کشف کرده و لذت ببرید.

کشتی نوید کیش

از زمان قدیم تا کنون افراد متعددی حضور داشته‌اند که به علت علاقه به تجملات، خواستار لوکس‌ترین امکانات بوده‌اند. اگر شما نیز جزء این قشر از افراد هستید، علاوه بر اینکه این سلیقه شما هیچ ایرادی ندارد بلکه شما می‌توانید با انتخاب کشتی نوید دریا ساعاتی را به بهترین کیفیت بگذرانید. این کشتی که دارای ۳ طبقه مجزا است، با داشتن امکاناتی از قبلی سالن موزیک ویژه، سالن VIP، رستورانی مجلل و… توانسته به تمامی افراد تضمین ساعاتی خوش دهد.

شما با حضور در این مجموعه به مدت ۲ ساعت، می‌توانید تمامی رویا‌های خود را محقق ساخته و از زیبایی‌های طبیعت بهره‌مند شوید. جالب است بدانید تمامی طبقات دارای نورافکن‌های بسیار قدرتمندی هستند که برای شما امکان عکس‌برداری یا فیلم‌برداری با بهترین کیفیت را فراهم می‌سازند. همچنین در این منطقه حین برگزاری مراسماتی چون جنگ شادی، موسیقی زنده، کنسرت‌های خوانندگان مطرح، مسابقه و قرعه کشی از افراد مشهور دعوت به عمل آورده و برای شما عملکرد‌های باورنکردنی را نمایان می‌سازند.

لازم به ذکر است در این کشتی بخش خاصی مختص به بازی کودکان ساخته شده که شما در صورت تمایل می‌توانید کودکان دلبندتان را به آنجا سپرده و با خیالی آسوده به انجام تفریحات خود بپردازید. تنها کافیست یک مرتبه به این کشتی سفر کنید تا خاطراتی فراموش نشدنی برای شما ساخته شود.

مقایسه کشتی تفریحی و خصوصی

امروزه کشتی‌های جزیره کیش در انواع مختلف خصوصی و تفریحی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با آشنایی کامل نسبت به آن‌ها، انتخاب خوبی داشته باشید. اگرچه بسیاری از افراد انتخاب نوع کشتی را امری سلیقه‌ای می‌دانند، اما باید گفت داشتن امکاناتی چون اتاق خواب به همراه تخت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و… که در کشتی‌های تفریحی ارائه می‌شود، می‌تواند افراد متعددی را به سمت خود جذب نماید. حال علی رغم وجود امکانات رفاهی، این امکان برای تمامی افراد وجود در کشتی‌های تفریحی وجود دارد تا بتوانند به آسانی از سکوی مخصوص کشتی‌های تفریحی به تماشای ماهیگیری و شیرجه زدن افراد دید داشته و از منظره پیش رو نهایت لذت را ببرند.

معمولاً کشتی‌های تفریحی برای مدت زمان مشخصی تعبیه می‌شوند که ممکن است مربوط به مراسم خاص باشد. در مقابل آن شما برای استفاده از کشتی‌های خصوصی زمان خاصی را معیین نکرده و می‌توانید در هر زمان و مکان از آن استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان کشتی‌های تفریحی و کشتی‌های خصوصی را می‌توان میزان پیشروی آن‌ها دانست؛ چراکه اگر شما قصد استفاده از کشتی‌های خصوصی را داشته باشید، تنها می‌توانید تا ۲۰ کیلومتر از ساحل پیشروی داشته باشید؛ در صورتی که برای کشتی‌های تفریحی چنین محدودیتی وجود ندارد.

اگرچه مدت زمانی که کشتی‌های تفریحی به گشت و‌گذار اختصاص می‌دهند نسبتاً کم است، اما همین امر می‌تواند عامل مهم‌تری در برابر میزان رزرو و انتظار شما برای خریداری بلیط باشد. لازم به ذکر است امروزه خریداری بلیط برای کشتی‌های خصوصی بسیار دشوار بوده و ممکن است کشتی با کیفیتی مطلوب برای شما فراهم نباشد؛ اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از سایت‌های معتبر به منظور خریداری بلیط کشتی تفریحی مورد نظر خود اقدام کنید.

امکاناتی چون اجرای موسیقی زنده، برگزاری کنسرت، پذیرایی رایگان، تماشای آب دریا و موجودات دریایی از جمله مواردی هستند که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. در نتیجه شما باید ابتدا به تفاوت‌های میان این دو کشتی آگاه شده و سپس نسبت به خریداری بلیط کشتی خود اقدام کنید تا بتوانید از سفر خود به جزیره کیش، خاطره‌ای فراموش نشدنی را به ارمغان‌آورید.

کشتی های تفریحی کیش

سخن پایانی

 هنگام حضور در جزیره کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش بسیاری از افراد علاقه به حضور در سواحل این منطقه داشته و می‌خواهند بیشتر وقت خود را با انجام تفریحات دریایی سپری نمایند. چنانچه شما نیز خواهان این موضوع هستید، باید به شما این خبر خوشایند را بگوییم که می‌توانید به آسانی از تفریحاتی چون حضور در کشتی‌های تفریحی، پاراسل، شاتل، پارک آبی، غواصی، فلای بورد، جت اسکی، شنا با دلفین، اسکی روی آب، پدل بورد و… استفاده کرده و لحظاتی جذاب را برای خود خلق نمایید. امروزه کشتی‌های تفریحی دارای تنوع مطلوبی هستند که می‌توانند به راحتی شما را به رویا‌های خود برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید