بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های مشهد + آدرس و توضیحات

چشیدن طعم غذایی لذیذ و متفاوت در بهترین رستوران های مشهد، مهر تاییدی بر سفر عالی ما خواهد بود. در شهر مشهد می‌توانیم رستوران‌های باکیفیت و لوکسی را ببینیم که می‌توانند بهترین خدمات را به ما ارائه دهند. رستوران‌های موجود با دیزاینی زیبا و شکیل می‌توانند اوقات خوشی را برای ما فراهم کنند و با ارائه غذایی باکیفیت، روز ما را بسازند. بهترین رستوران‌ های موجود در شهر مشهد شامل راستگو، معین، درباری، رضایی، ارم شاندیز و… می‌گردد که شما می‌توانید برای روزهای زیبا و به‌ یاد ماندنی خود آنها را برگزینید.در این مقاله از مجله سفر گردشرو تعدادی از این رستوران های باکیفیت را معرفی خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های مشهد

راستگو

اگر به دنبال رستورانی با سابقه بلندبالا و درخشان هستید تا بتوانید غذایی لذیذ را در آن میل کنید، بی‌شک رستوران راستگو می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رستوران شکیل سابقه ۵۰ ساله دارد و می‌تواند با تجربه خود بهترین‌ها را در اختیار شما قراردهد. حجم غذاهای موجود در رستوران راستگو بسیار زیاد است و شما می‌توانید دلی از عزا در آورید. کیفیت بالا در این رستوران حرف اول را می‌زند و خیال شما از این بابت می‌تواند راحت باشد. تنوع غذاهای موجود بسیار بالا است و می‌توانید به راحتی یکی از بهترین و خوش طعم‌ترین شیشلیک‌های عمر خود را در رستوران راستگو میل کنید. انواع کباب، ماهی، ته‌چین، ماهیچه و… در منو این رستوران خودنمایی می‌کند که به بهترین نحو ارائه می‌شوند.

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد ۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید)
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۸۹۰۰۰۴۱

بهترین رستوران های مشهد

معین درباری

میل کردن غذا در محیطی بسیار رویایی نظیر رستوران معین مشهد می‌تواند اشتهای ما را دوچندان کند. فشای زیبا و جذاب این رستوران شما را متحیر خواهد کرد و زیبایی‌های سفر شما را دوچندان می‌کند. وجود آبنمایی در محیط بیرونی فضا را عطر آگین کرده و با وجود درختانی بلند قامت، رستوران معین محیط با نشاطی را به شما هدیه می‌دهد. اما این تمام جذابیت‌های این رستوران نیست، بعد از ورود می‌توانید با منویی منحصربه‌فرد و جذاب روبه‌رو شوید که به هر سلیقه‌ای می‌تواند پاسخی مثبت دهد.

زرشک پلو با مرغ، چلو برگ، خوراک برگ، چلو ماهیچه، چلو کباب، چلو شیشلیک و… غذاهایی هستند که در انتظار شما قرار دارند تا به صورت روزانه ارائه شوند. البته در رستوران معین می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر سفارش دهید و از غذاهای لذیذ این رستوران در فضایی دیگر بهره ببرید. ظرفیت این رستوران را ۳۰۰ نفر درنظر گرفته‌اند تا بتوانند به تعدا بالایی از مسافران و زائران خدمت رسانی کنند.

  • آدرس: حاشیه شهرک نوفل لوشاتو بین میدان تلویزیون و میدان پارک
  • آدرس مهین درباری شاندیز : شـــاندیـــز / بیـــن امــام رضــا ۸ و ۱۰  |
  • تلفـــن : ۹۹ ۴۴ ۳۲ ۳۴ / ۸۸ ۴۴ ۳۲ ۳۴ /  ۷۷ ۴۴ ۳۲ ۳۴ – ۰۵۱

بهترین رستوران های مشهد

رضایی

رستوران رضایی با سه شعبه خود در مشهد می‌تواند به نیاز شما به بهترین نحو پاسخ مثبت دهد. شعبه آبکو، شعبه پارک و شعبه خاکی که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد، بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند. در شعبه خاکی این مجموعه می‌توانید شاهد وجود شرایط مناسب برای حضور ۱۵۰ نفر باشید که می‌توانند از خدمات عالی رستوران رضایی بهره ببرند. منو غذایی موجود در هر شعبه می‌تواند شما را شگفت‌زده کند و غذاهای لذیذی را به شما ارائه دهند. ماهی قزل‌آلا سرخ شده، چلو کباب برگ ممتاز، جوجیکو زعفرانی با دورچین کامل، کباب برگ سلطانی، کباب وزیری، کباب شیشلیک، جوجیکو باربیکیو، جوجه کباب فیله ویژه، کباب وزیری، کباب بختیاری، چلو جوجه کباب مخصوص و… غذاهایی هستند که با بالاترین کیفیت طبخ می‌گردند و در اختیار مسافران و زائران قرار داده می‌شوند.

  • آدرس شعبه آبکوه: مشهد، خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع، رستوران رضایی آبکوه
  • آدرس شعبه پارک: مشهد، میدان آزادی (پارک)
  • آدرس شعبه خاکی: مشهد، آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۱۱۱۰۰

بهترین رستوران های مشهد

ارم شاندیز

رستورانی با مساحت ۱۲ هزار نفری که می‌تواند با سه بخش خود یعنی رستوران سنتی، سالن وی‌آی‌پی و فشای باز بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. رستوران ارم شاندیز با فضای لاکچری و شکیل خود بهترین انتخاب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است تا بتوانند اوقات خوشی را در این رستوران به سر ببرند. در رستوران ارم شاندیز می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در محیطی دیگر غذای لذیذ و خوش طعم خود را میل کنید. حجم غذاهای موجود در رستوران ارم شاندیز بالا است و می‌توانید از طعم بی‌نظیر غذاها بهره ببرید. تنوع در منو غذایی بالا است که این موضوع می‌تواند شما را از هر غذایی بی‌نیاز سازد.

  • آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز

بهترین رستوران های مشهد

پدیده شاندیز

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس مشهد که شما را از فضایی خاص و لوکس بهره‌مند می‌سارد، رستوران پدیده شاندیز است. در این رستوران وسیع می‌توانید چند رستوران متفاوت را شاهد باشیم که هر یک خدمات منفاوتی را به مسافرین ارائه می‌دهند. رستوران بین‌الملل، رستوران تابستانی، رستوران انتخاب آزاد و لمکده از انواع رستوران‌های موجود هستند. فضایی زیبا که با آلاچیق، درختان سرسبز و وجود آبنما و… مزین شده و همگی باعث گریده‌اند تا با فضایی خاص و آرامش‌بخش روبه‌رو شویم. در رستوران پدیده شاندیز می‌توانید باغ پرندگان را شاهد باشیم که می‌تواند اوقاتی خوش را به شما هدیه دهد. منوی متنوع و باکیفیت شما را از غذاهای لذیذ و باکیفیتی بهره‌مند می‌سازد که با مواد اولیه بسیار باکیفیتی تهیه می‌شوند.

  • آدرس: شهر مشهد، شاندیز، بعد از فلکه اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز

بهترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم خیام

اگر به شهر مشهد سفر کرده‌اید و تمایل دارید تا در رستورانی شیک و مدرن مراسمی برگذار کنید، بهترین انتخاب برای شما رستوران پسران کریم خیام است. در این رستوران باکیفیت می‌توانید منوی متنوع و پربار را مشاهده کنید که غذاهای موجود با مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند تا بدون نگرانی از غذایی لذیذ بهره ببرید. انواع کباب، ماهیچه، شیشلیک، انواع خوراک و… از موراد قابل سفارش هستند که به شما ارائه می‌شوند. در رستوران پسران کریم خیام می‌توانید چاشنی‌های خوش‌مزه بسیاری نظیر انواع سوپ، زیتون و… را سفارش دهید و از طعم خوش آنها بهره ببرید.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار خیام، بین خیام ۶۱ و خیام ۶۳، ساختمان مروارید
  • شماره تماس: ۳۱۹۱۹-۰۵۱

بهترین رستوران های مشهد

رستوران کلبه

در رستوران زیبا و آرامش‌بخش کلبه می‌توانید به راحتی از انواع غذاهای فرنگی و ایرانی بهره ببرید و بدون فوت وقت، هوس خود را پاسخ گویید. در رستوران کلبه با سه سالن مختلف مواجه می‌شوید که طراحی و دیزاین مختلفی دارند که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای مراسم‌ها و جشن‌ها باشد. غذاهای موجود در منو این رستوران از مواد مرغوب و تازه تهیه می‌شوند و شامل چلو پاچین زعفرانی، زرشک‌پلو با مرغ، انواع ماهی، میگو، چلو ماهیچه و جوجه ‌کباب، چلو ماهی، خورش‌های سنتی، انواع پاستا، استیک و… می‌شود. پس به راحتی می‌توانید غذاهای فرنگی، دریایی یا سنتی و اصیل ایرانی را سفارش دهید.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، نبش هاشمیه ۱۸، رستوران کلبه
  • شماره تماس: ۳۸۸۳۱۸۵۵-۰۵۱

بهترین رستوران های مشهد

سخن پایانی

با سفر به شهر مشهد مقدس و بازدید از جاهای دیدنی مشهد می‌توانیم رستوران‌ ای لوکس و مجلل بسیاری را شاهد باشیم که با کیفیت بالا آماده خدمت رسانی هستند. رستوران‌ هایی نظیر راستگو، معین درباری، کلبه، ارم شاندیز و پدیده شاندیز، رضایی و… که به بهترین نحو از مسافرین و زائران پذیرایی می‌کنند. مرغوب بودن مواد اولیه در همه این رستوران‌ ها باعث شده تا با خیالی آسوده از غذاهای موجود بهره برد. معماری و دیزاین داخلی رستوران‌ها بسیار زیبا است و شما می‌توانید به آرامش دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید