مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش | لیست لوکس ترین و ارزان ترین بازارهای کیش

جزیره زیبا کیش درحال حاضر یکی از مقصد‌های بسیار مناسب برای خرید است. عوامل گوناگونی سبب پیدایش مراکز خرید بسیار زیاد در کیش شده و همین امر انتخاب مکان مناسب برای خرید را سخت می‌کنند. امروزه مراکز خرید کیش تنوع بسیار زیادی در محصولات داشته و همچنین کالا‌های گوناگونی را نیز به مشتریان عرضه می‌کنند. ناگفته نماند افرادی که دارای فروشگاه‌های مختلفی هستند، می‌توانند جهت خرید عمده برای فروشگاه خود به مراکز خرید کیش مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و بیشترین تنوع خریداری کنند.

معرفی مرکز خرید‌های معروف و قیمت مناسب در کیش

درحال‌حاضر تعداد بسیار زیادی مرکز خرید در کیش وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. در مراکز خرید کیش انواع مختلف محصولات مانند پوشاک، عطر و ادکلن، اسباب‌بازی، ظروف مختلف، کیف و کفش، ساعت و… با بهترین کیفیت و معروف‌ترین برند‌ها وجود دارد. انتخاب از جمله مرکز خرید‌های بسیار محبوب و مناسب خرید در کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مرکز خرید ونوس کیش

این مرکز خرید دارای دو طبقه بوده و فروشگاه‌های گوناگونی در طبقات این مرکز خرید واقع شده‌اند. درحال حاضر تعداد واحد های تجاری موجود در این مجموعه ۳۴۰ واحد است. در این‌ مرکز خرید فروشگاه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم خانگی و… بیشتر در طبقه همکف قرار دارند. در طبقات بالایی این مجموعه دفتر های مختلف اداری، خدماتی انواع مختلف رستوران‌‌ها و… واقع شده است. بنابراین می‌توان گفت که افراد با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانند علاوه بر انجام خرید‌های گوناگون خود سایر امور خدماتی و اداری خود را در طبقات بالایی این مجموعه انجام دهند. از جمله ویژگی‌های بسیار خوب این مرکز خرید زیبا می‌توان به فاصله بسیار کم آن به ساحل و همچنین هتل اشاره کرد.

  • آدرس: واقع در نزدیک ساحل جزیره و خیابان سنایی

مراکز خرید کیش

مرکز خرید مرجان کیش

مجموعه مرجان یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید کیش بوده که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. این مرکز خرید دارای ویژگی‌هایی است که سبب شده تا افراد زیادی برای خرید و همچنین گردش به مرکز خرید مرجان بروند. می‌توان گفت که تعداد واحدهای تجاری موجود در این مرکز خرید به ۲۶۰ می‌رسد. فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید در زمینه فروش پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، خرازی و…. به بهترین شکل فعالیت می‌کنند. مرکز خرید مرجان علاوه بر فروشگاه‌های گوناگون، دارای رستوران و کافی‌شاپ نیز بوده که افراد می‌توانند برای گذراندن اوقات و استراحت به آن مراجعه کنند. این بازار فاصله بسیار کمی با ساحل مرجانی دارد. همچنین قیمت محصولات موجود در فروشگاه‌های این مرکز خرید بسیار مناسب بوده و به افراد اهل خرید توصیه می‌شود به این مرکز خرید مراجعه کنند.

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

از دیگر مراکز خرید کیش می‌توان به مجموعه پانیذ اشاره کرد. این مرکز خرید زیبا دارای دو طبقه بوده و فروشگاه‌های موجود در آن انواع گوناگون لوازم را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند‌. می‌توان گفت که طبقه دوم این مرکز به بازار چینی معروف است و افراد می‌توانند برای خرید چینی به این طبقه مراجعه کنند. در این مجموعه هر شب ساعت ۱۰ برنامه‌های شاد و جذابی برگزار می‌شود. این موضوع سبب می‌شود تا افراد اوقات خوبی را در این مرکز بگذرانند. همچنین قرعه‌کشی‌های مختلفی در این مرکز خرید انجام می‌شود که برای افراد مراجعه‌کننده، می‌تواند بسیار جذاب باشد. بنابراین می‌توان گفت که مرکز خرید پانیذ یک انتخاب خوب برای خرید است.

  • آدرس: کیش، خیابان فردوسی

مراکز خرید کیش

مرکز خرید زیتون کیش

این مرکز خرید یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین بازار‌های کیش بوده که افراد می‌توانند برای خرید و همچنین گذراندن اوقات خود به این مرکز مراجعه کنند. طراحی این مجموعه به گونه‌ای است که افراد را مشتاق به بازدید از مغازه‌ها می‌کند. در این مرکز خرید ۹۶ فروشگاه واقع شده‌است. فروشگاه‌های مختلف این مرکز خرید، انواع مختلف لوازم را با بهترین کیفیت و تنوع ارائه می‌دهد. وجود رستوران و کافی‌شاپ در این مجموعه سبب شده تا افرادی که مدت زمان زیادی برای خرید در این مرکز بودند مکانی برای استراحت خود داشته باشند.

  • آدرس: کیش، واقع در بلوار ساحل

مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

می توان گفت که در حال حاضر این مرکز خرید یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌آید. این مجموعه دارای تعداد بسیار زیادی فروشگاه بوده که هر کدام از این فروشگاه‌ها محصولات مختلفی را به فروش می‌رسانند؛ در نتیجه افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند محصول مورد نظر خود را در این فروشگاه‌ها پیدا کنند. موقعیت مکانی این مرکز خرید بسیار مناسب است و افراد می‌توانند با خیال راحت به آن مراجعه کنند. کیفیت تمام محصولاتی که در فروشگاه‌های این مرکز خرید ارائه می‌شود، بسیار مناسب است. در این مرکز خرید لوازم مختلف مانند انواع گوناگون لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا، شکلات، مواد غذایی و… با کیفیت خوب به فروش می‌رسد.

  • آدرس: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

مراکز خرید کیش

مرکز خرید رویال مال کیش

درحال حاضر این مرکز خرید یکی از جدید‌ترین و همچنین جذاب‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مجموعه دارای ۵ طبقه و ۱۳۱ واحد تجاری است. مرکز خرید رویال مال ارائه دهنده انواع مختلف برند‌ها است. این مرکز خرید مکان مناسبی برای افرادی که علاقمند به برند‌های خارجی و خاص هستند، محسوب می‌شود. ازآنجایی که این مجموعه دارای امکانات رفاهی گوناگونی است، افراد بیشتری تمایل به حضور در آنجا داشته و می‌خواهند هرچه سریع‌تر از امکانات آن به بهترین شکل استفاده نمایند. از جمله امکانات رفاهی موجود در مرکز خرید رویال مال می‌توان به مواردی مانند آسانسور‌های نفربر و همچنین باربر، کافی‌شاپ‌های گوناگون، رستوران‌هایی که در پشت‌بام این مرکز واقع شده‌است و انواع مختلفی از غذا‌های ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد اشاره کرد.

  • آدرس: کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ کیش

مراکز خرید کیش

مرکز خرید مریم کیش

این مرکز خرید یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است. از جمله عواملی که سبب محبوبیت این مرکز خرید شده، روباز بودن این مرکز خرید و قرارگیری آن در مرکز کیش است. می‌توان گفت که محصولاتی که فروشگاه‌های این مرکز خرید به فروش می‌رسد، دارای کیفیت بالایی بوده و افراد با در نظر داشتن هر نوع برند، می‌توانند در این مرکز خرید زیبا آن را یافته و سپس خریداری کنند. بیشترین فعالیت فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید در زمینه پوشاک مختلف، چمدان، کیف و کفش، ساعت و… است. مرکز خرید مریم در همه روز‌های هفته در دو نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۱۰تا۱۳ و همچنین ۱۶تا۲۲ فعالیت می‌کند.

  • آدرس: کیش، خیابان سنایی، مرکز خرید مریم

مراکز خرید کیش

مرکز خرید پاندا کیش

مرکز خرید پاندا دارای کالا‌های بسیار باکیفیت و قیمت مناسب است. همچنین می‌توان گفت موقعیت جغرافیایی این مرکز سبب شده‌ تا افراد بتوانند به راحتی به این مرکز خرید مراجعه کنند. این مرکز خرید در فاصله کمی از هتل گلدیس واقع شده و مسافران این هتل می توانند برای خرید به این مجموعه مراجعه کنند. قیمت محصولات این مرکز خرید بسیار مناسب هستند و مشتریان این امکان را دارند تا کالای مورد نظر خود ارزان خریداری کنند. مرکز خرید پاندا در زمینه فروش لوازم مختلف مانند لوازم منزل، قهوه های مختلف، لوازم تحریر، انواع مختلف پوشاک، نمونه های مختلف آکسفورد و بدلیجات و…  به بهترین شکل فعالیت می‌کند.

  • آدرس: کیش، میدان هرمز، بلوار میرمهنا، مرکز خرید پاندا

سخن پایانی

کیش درحال حاضر یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبا و محبوب بوده که سالانه افراد زیادی برای تفریح و گذراندن اوقات خود به این مکان سفر می‌کنند. ازجمله مسائل مهم برای افراد در سفر‌های مختلف خرید و گشت‌و‌گذار در مرکز‌های خرید است. می‌توان گفت که درحال‌حاضر مراکز خرید واقع در کیش دارای امکانات گوناگونی هستند که خرید را برای افراد جذاب‌تر کرده است. فروشگاه‌های موجود در مراکز خرید مختلف کیش لوازم متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند همچنین می‌توان گفت که کیفیت این محصولات نیز بسیار خوب است. برخی از مراکز خرید کیش در اطراف خود امکاناتی دارند که سبب رفاه بیشتر مشتریان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید